کد خبر 131471
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲

رئیس سازمان زندانهای کشور در مورد آخرین وضعیت اردوگاههای نگهداری محکومان مواد مخدر، صدور بیانیه به اسم زندانیان امنیتی و آمار ارائه شده از سوی یکی از مقامات وزارت دادگستری در مورد افزایش زندانیان توضیح داد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر ، رئیس سازمان زندانهای کشور در مورد آخرین وضعیت اردوگاههای نگهداری محکومان مواد مخدر، صدور بیانیه به اسم زندانیان امنیتی و آمار ارائه شده از سوی یکی از مقامات وزارت دادگستری در مورد افزایش زندانیان توضیح داد.

غلامحسین اسماعیلی در حاشیه همایش دو روزه قوه قضائیه در مشهد مقدس در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت اردوگاههای نگهداری معتادان گفت: اردوگاه خراسان آمده است و تا دو هفته آینده زندانیان محکوم و مرتبط با مواد مخدر به این اردوگاهها منتقل می شوند.

وی افزود: اردوگاه اصفهان تا پایان تیرماه به بهره برداری می رسد و سایر استانها هم تا پایان مهرماه صاحب اردوگاه می شوند. البته اردوگاه تهران با مشکلاتی مانند انتقال آب روبروست که این مشکل دست ما نیست و امیدواریم برطرف شود.

رئیس سازمان زندانهای کشور اظهار داشت: با راه اندازی این پنج اردوگاه 30 هزار زندانی مواد مخدر به این اردوگاهها منتقل می شوند. البته برای مدیریت و اموراداری و زندانبانی این پنج اردوگاه سه هزار نیروی کار استخدام شده اند.

اسماعیلی گفت: ما قصد نداریم محکومان سایر استانها را در این 5 اردوگاه نگهداری کنیم و تنها محکومان مواد مخدر همان استان به این اردوگاه ها منتقل می شوند. این اردوگاهها دارای قرنطینه و امور بهداشت و درمان هم هستند و تمامی امکانات لازم را برای نگهداری محکومان مواد مخدر دارند.

تلفنهای داخل زندان تنها برای ارتباط شهری است

رئیس سازمان زندانهای کشور در مورد کلاهبرداریهای صورت گرفته در زندانها با تلفنهای داخل زندان گفت: زندانیان با تلفنهای کارتی زندان نمی توانند با خارج از کشور ارتباط برقرار کنند و تنها ارتباط شهری و بین شهری است.

بیانیه ها از داخل زندان تنظیم نمی شود

اسماعیلی در پاسخ به اینکه برخی از زندانیان امنیتی از درون زندان بیانیه صادر می کنند و آیا شما در این مورد اقدامی انجام داده اید گفت: بررسیهای ما نشان داده است دیگران به نام آنها بیانیه تنظیم می کنند و در زندان تنظیم نشده است.

قائم مقام وزیر دادگستری اشتباه کرده است

رئیس سازمان زندانهای کشور در پاسخ به اینکه به تازگی قائم مقام وزیر دادگستری اعلام کرده است آمار زندانیان 250 هزار زندانی داریم گفت: وی اشتباه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس