صدری: باید از حق پرسپولیس دفاع کنیم؛ عزیزی‌خادم قول رسیدگی داد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: رییس فدراسیون فوتبال قول داد مسائل مختلف را پیگیری کند تا باشگاه از شرایط غیر فوتبالی متضرر نشود. وظیفه دارم که از حق پرسپولیس دفاع کنم.

به گزارش مشرق، سیدمجید صدری پس از نشستی که صبح امروز شنبه با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رییس فدراسیون فوتبال برگزار کرد، اظهار داشت: در روزهای اخیر اخباری را می‌شنویم که وظیفه ماست از حق پرسپولیس دفاع کنیم. ما در خصوص سه موضوع با عزیزی خادم صحبت کردیم.

وی افزود: موضوع نخست در خصوص بحث مجوز حرفه‌ای سازی بود. در همین راستا فردا نشستی را در حضور رییس فدراسیون فوتبال با سعید عباسی مسوول کمیته حرفه‌ای سازی و داریوش مصطفوی خواهیم داشت.مطرح کردن برخی صحبت‌ها جای تعجب دارد. رییس فدراسیون هم به جد گفت که منابع ملی برای ما مهم است و اجازه نمی‌دهیم که حق هیچ باشگاهی پایمال شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: موضوع بعدی بحث اشتباهات داوری بود که در چند هفته گذشته موجب شده ما امتیازاتی را از دست دهیم. رییس فدراسیون هم اعلام کرد که نشستی را خواهند داشت و قول دادند که به این موضوع رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید

صدری: تاییده ۴۵ هزار دلار برای تسویه با کالدرون مانده است

صدری تاکید کرد: موضوع بعدی بحث رای کمیته انضباطی در خصوص بازیکن گابنی گل‌گهر است که با صدور این رای بیشترین ضرر را باشگاه ما متحمل شده است. عزیزی‌خادم خیلی تعجب کرد و به من گفت که کمیته استیناف برای رسیدگی به این مسائل تشکیل شده است. عزیزی‌خادم قول پیگیری داد تا حقی از هیچ باشگاهی ضایع نشود. امیدوارم اتفاق درست رخ دهد و در زمین بازی، تیم‌ها امتیاز بگیرند. کمیته استیناف هم از آدم‌هایی تشکیل شده که دلشان برای فوتبال می‌سوزد و تصمیمات حق را می‌گیرد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گابریل کالدرون اضافه کرد: در مورد کالدرون یک نشست مفصل در پیش داریم. بدهی کالدرون پرداخت شده و منتظر تاییدیه ۴۵ هزار دلاری هستیم. این اتفاق از دید ما انجام شده است و بلافاصله پس از دریافت تاییدیه اتفاق رخ می‌دهد. امروز امیدواریم تاییدیه پرداخت را بگیریم. در بازی بعد هم اگر مربیان صلاح بداند از بازیکن جدید استفاده می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 2060889367 IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    7 3
    آخه بدبخت تو رو سننه ..اخه چیکاره حسنی تو...اونموقع که تیمت با طارمی یک فصل غیر قانونی قراداد بستی چرا لال بودی و صدات در نمی اومد
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    10 3
    چند نمونه از فرار رو به جلوها در بیانات صدری.. (از ضرر در داوری گفتن)داور در دربی بنفع استقلال پنالتی نمیگیرد--(از نتیجه در زمین بازی گفتن)بازی با سپاهان و سوپر در داخل زمین نتیجه اش مشخص نشد-(از تخلفات گفتن) مهدی طارمی یک نیم فصل با جعل سند بازی کرد ولی اتفاقی نیفتاد...صدری جان این موارد رو نساجی و فولاد و .... بگن آدم قبول میکنه،شما دیگه نگو
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    7 3
    یک فصل کامل از طارمی غیرقانونی استفاده کردید و قهرمان شدید کسی کاری باهاتون نداشت حالا پررو شدید دوران بابامسعود تموم شد
  • جواد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    8 3
    تو را سننه این نکبت فکر کرده هنوز زمان باباشون هست که هر غلطی را مخاستن باید اجرا میشد
  • نامدار IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 8
    طرفداران تیم عابی که حالا مشغول فحاشی هستن بگن که پاتوسی چی شد که بازی ملی نداشت ؟ اگر بازیهای پاتوسی سه هیچ می شد دوباره به جایگاهتون دسته پایینتر بر می گشتید
    • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      7 0
      میخوای چاخان کنی یه چیزی بگو طبیعی تر باشه. شما به دزدیای طارمی برس. آدم خجالت میکشه هموطناش لنگین. خلاف رو کس دیگه کرده و کس دیگه متضرر شده لنگیا افتادن وسط. البته فدراسیون باقیمانده لجنزار دولت قبلیه دیگه. لنگیا به فکر النصر باشن بهتره، آخه چقدر بیت المال رو میریزن تو حلق کاس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس