اعلام برنامه های انتخاباتی حزب الله لبنان/ حرف آخر را مردم می زنند

معاون دبیر کل حزب الله لبنان جمعه شب در خصوص انتخابات پارلمانی آینده کشورش گفت: ما با تداوم مقاومت، طرح آزادسازی و حمایت در برابر تعدی اسرائیل و مقابله با فساد و مفسدان وارد صحنه انتخابات میشویم.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری "النشرة" لبنان، وی در تشریح شعار حزب الله برای ورود به این انتخابات گفت: تلاش می کنیم که قوی ظاهر شویم و تا جایی که امکان دارد، نماینده مردم لبنان باشیم  اما در پایان این ملت است که سخن می گوید و ما آن را می پذیریم.

وی ادامه داد: ما با دو شعار وارد انتخابات پارلمانی خواهیم شد شعار نخست، تداوم مقاومت، طرح آزادسازی و دفاع از لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی است.

وی شعار دوم حزب الله برای ورود به صحنه انتخابات را خدمت به مردم لبنان از طریق برنامه اقتصادی و اجتماعی کامل که هدف آن، ساخت لبنان قدرتمند و مقابله با فساد و مفسدان است، دانست.

شیخ قاسم به مشکلات کنونی لبنان اشاره کرد و گفت: امروزه لبنانی‌ها در شرایط سخت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، مالی، معیشتی و فرهنگی به سر می‌برند و ما باید از هرج و مرج رهایی یابیم و درصدد حل این مشکلات باشیم.

وی به نبردهای انتخاباتی پارلمانی لبنان اشاره کرد و ضمن دشوار خواندن آن گفت: طرف مقابل حزب الله، با حمایت بین‌المللی و پولهای آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس، وارد آن شده است.

شیخ قاسم هدف اصلی طرف مقابل حزب الله را سلطه بر اهرم قدرت در لبنان دانست و اضافه کرد که آنها به دنبال تصاحب پارلمان هستند تا بتوانند سیاستهایی را که مد نظرشان است، پیش ببرند.

معاون سید حسن نصرالله شعار این گروه را "دشمنی با حزب الله و همپیمانانش دانست" و علت سخنان روزانه این گروه علیه حزب الله و همپیمانانش را جلب حمایت آمریکا، اروپا و برخی از کشورهای [حاشیه] خلیج [فارس] را دانست.

قاسم این گروه را فاقد هرگونه برنامه اقتصادی برای بهبود اوضاع لبنان دانست و با طرح سؤلاتی، افزود: آیا این افراد نگران تمامیت کشور هستند؟ آیا برای آزادسازی لبنان تلاش خواهند کرد یا با اسرائیل اشغالگر، همزیستی خواهند داشت؟ آیا به دنبال این هستند که مقاومت قدرت خود را به خاطر آن از دست بدهد که اسرائیل و آمریکا هرکاری که در لبنان میخواهند انجام دهند؟ آنها باید به صورت عملی و با دلیل به این سؤالات پاسخ دهند.

شیخ قاسم اظهار کرد: صاحبان شعار دشمنی با مقاومت، از جمله کسانی هستند که طی ۳۰ سال گذشته در رأس قدرت بوده و در نتیجه شریک فاسدان و مفسدان هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان سه‌شنبه شب گذشته نیز ضمن بیان این که هدف حملات برنامه‌ریزی شده علیه حزب‌الله خدشه دارکردن اعتبار و چهره ی مقاومت است، گفت که ایادی آمریکا پشت پرده این حملات هستند.

پارلمان لبنان ۲۷ مهر ماه گذشته، با برگزاری انتخابات پارلمانی در ۲۷ مارس آینده (هفتم فروردین ۱۴۰۱) موافقت کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهری IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 0
    خوب حزب الله در انتخابات شرکت کنه به نفع مردم لبنان مشکلات مردم لبنان کم میشه انشالله درضمن از افرادی که نوکر آل سعود ن کمتر انتخاب میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس