خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري، به زمزمه ها و گفته مي شود هايي بر مي خورند که مهمان کردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.

* ميرحسين موسوي اين روزها با فشارهاي شديد روحي و رواني دست و پنجه نرم مي کند. وي براي فرار از اين مخمصه به نقاشي هاي سبک آبستره و امپرسيونيسم پناه برده است. به گفته نزديکانش وي ساعت هاي متوالي را پاي بوم نقاشي مي گذراند.

*محمد شريف ملک زاده که از سوي مشايي به عنوان دبير کل شوراي عالي امور ايرانيان خارج کشور منصوب شده، اخيرا از سوي صندوق بازنشستگي کشوري به شستا معرفي تا به عنوان عضو هيات مديره و مدير عامل شرکت نفتي ايرانول منصوب شود.

* در هفته هاي اخير شاهد برگزاري جلساتي در کاخ سعد آباد بوده ايم. يکي از اين جلسات متعلق به معاونين وزراء  و سازمانهاي دولتي بوده است که مدير يکي از سازمانهاي مهم دولتي در اين جلسه در سخنان عجيبي از مديريت رضا خان تعريف و تمجيد کرده و گفته است:ما بايد از نحوه و شيوه مديريت رضا شاه در اداره کشور استفاده کنيم!

  *شنيده شده علي افشاري که در آمريکا به سر مي برد ماموريت يافته است شعبه دفتر تحکيم وحدت خارج از کشور را راه اندازي کند. وي با برخي از نيروهاي اپوزيسيون داخل کشور تماس هايي را برقرار کرده است.

*در حالي که اخيرا رئيس MI6 مدعي از بين بردن و نابودي ايران شده بود، مسوولان شبکه سه سيما در روز جمعه فيلمي با عنوان تندر شکن را به نمايش گذاشتند که درباره قدرت خارق العاده سرويس جاسوسي انگليس بود.

*يکي از چهره هاي جنجالي - رسانه اي اين روزهاي کشور  که در اکثر حوزه ها وارد شده و اظهارات جنجالي مطرح مي کند ، برنامه هاي گسترده اي را براي ارائه نظرات جديد در باب موسيقي تدارک ديده است که پيش بيني مي شود در هفته هاي آينده به طرح آن بپردازد و جنجال جديدي را به راه اندازد.

*پرونده تخلفات محسن ميردامادي و عبدالله رمضان زاده در دستور کار کميته انضباطي دانشگاه تهران قرار گرفته است. شنيده ايم که ميردامادي در دانشگاه تهران پرونده کارمندي دارد و در حالي که عضو هيات علمي نبوده تدريس داشته است.

*شنيده ايم  زهرا مجردي همسر ميردامادي دبير کل مشارکت مسوول پشتيباني مالي خانواده زندانيان فتنه شده است.

*پيرو درج خبري در مشرق درباره مسووليت رهنورد در دانشگاه تهران، شنيده ايم وي در روزهاي اخير از دبيري کار گروه فرهنگ و هنر دانشگاه تهران برکنار شده اما حقوق  و مزاياي وي کماکان پرداخت مي شود.

*به دنبال انتشار کتاب"مرد در سايه" توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامي که به سوابق موسوي خوئيني ها پرداخته است، اطرافيان خوئيني ها به وي فشار آورده اند حتما از حسينيان شکايت کند چرا که سکوت وي به منزله پذيرش مطالب کتاب است.

* عدم استقبال از سريال قهوه تلخ در شهرستان ها و فروش پايين آن باعث شده محاسبات مالي اين سريال با مشکلاتي مواجه شود.

*شنيده ايم اخيرا از زير زمين يکي از ستادهاي انتخاباتي ميرحسين موسوي در خيابان يوسف آباد مقدار قابل توجهي نارنجک جنگي و مواد منفجره به دست آمده است.

*چندي پيش دو تن از بازيگران و مجريان معروف صدا و سيما با شکايت شاکيان خصوصي به اتهام کلاهبرداري و صدور چک بي محل بازداشت شده بودند که با واسطه برخي مديران رسانه ملي و چهره هاي سينمايي بطور موقت آزاد شده اند تا بتوانند بدهي شاکيان را پرداخت نمايند.

* شنيده ايم از طرف مديريت يکي از مناطق آزاد تجاري کشور به خوانندگان و آهنگسازاني که از طرف يک چهره جنجالي معرفي مي شوند مبالغي از 10 ميليون تا 50 ميليون بصورت بلا عوض و قرض الحسنه پرداخت مي شود. نکته جالب اينکه آثار اکثر اين افراد توسط وزارت ارشاد اجازه انتشار ندارند و حتي برخي از آنها در حال حاضر بصورت زير زميني فعاليت مي کنند.

*شنيده ايم که شهاب الدين صدر نائب رئيس مجلس در هفته هاي اخير ديدارهايي را با مسوولان دولتي از جمله اسفنديار رحيم مشايي جهت تاسيس فراکسيون مهرورزي در مجلس داشته است.
توضيح دفتر صدر بعد از انتشار خبر : جناب آقاي دکتر صدر ديداري با آقاي مشايي جهت تاسيس فراکسيون مهرورزي نداشته اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس