رستم قاسمی: نهضت ملی مسکن تحقق‌پذیر است/ برنامه‌ریزی دولت برای ارائه ۳۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نهضت ملی مسکن تحقق پذیر است گفت: ۳۶۰ هزار میلیارد تسهیلات مسکن در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، رستم قاسمی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان میبد با اشاره به اینکه تامین مسکن یکی از مهمترین نیازهایی است که جوانان به شدت با آن روبرو هستند اظهار داشت: دولت اهمتمام ویژه ای برای رفع این مشکل دارد.

وی تصریح کرد: یکی از وعده‌های دولت ایجاد مسکن مورد نیاز جوانان بود و برای این موضوع برنامه‌ریزی دقیق و قابل اجرا انجام داده است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نهضت ملی مسکن قابل تحقق است گفت: برنامه‌ریزی لازم برای ساخت چهارمیلیون مسکن توسط دولت سیزدهم انجام شده و با اجرا و عملی شدن این طرح، بسیاری از افراد صاحبخانه می‌شوند.

قاسمی با اشاره به اینکه رونق گرفتن ساخت و ساز مسکن در کشور زمینه ساز رونق مشاغل مختلفی می‌شود عنوان کرد: برای سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی لازم در زمینه پرداخت ۳۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط دولت انجام شده است.

وی ادامه داد: نهضت ساخت مسکن در کشور روند کاری خود را شروع کرده و امروز هم در استان یزد اقدامات لازم برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی صورت گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس