اژه ای: صاحبان تجربه به میدان بیایند

محسنی‌اژه‌ای در گرگان گفت: اصناف و بخش خصوصی و تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و مردم بیشتر باید به میدان بیایند و فعال باشند و توضیحات خود را بیان کنند و کسانی که صاحب تجربه هستند به میدان بیایند.

به گزارش مشرق، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز در جلسه نشست با فعالان اقتصادی استان اظهار کرد: شعارها تا زمانی که تبدیل به عمل نشود، فایده‌ای ندارد.

وی ادامه داد: تمام فشار دشمن بر جنگ اقتصادی است و تصور می‌کند با این فشار به تعبیر خودش فوق‌العاده می‌تواند صبر مردم را لبریز کند.

بیشتر بخوانید

قوه قضائیه در تلاش است به قول‌های خود عمل کند/ نمی‌توان برای همه استان‌ها یک نسخه پیچید

رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مسائل اولویت‌دار امروز ما مسئله تولید، اشتغال و اقتصاد است، چندین سال است که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشته و دارد و متاسفانه خیلی از ما در این عرصه کوتاهی کردیم و اگر از چند سال گذشته در عرصه تولید تمهیدات لازم را داشتیم و از تولید و رفع موانع تولید حمایت می‌کردیم امروز خیلی شرایط بهتری داشتیم و دشمن امروز اینگونه امید به شکست ما نبسته بود.

مردم از بیان نظرات نترسند من از انتقاد و پیشنهاد حمایت می‌کنم‌

اژه‌ای بیان کرد: مسائل استان‌ها را باید با کمک همان استان مسئله را حل کنیم چون مشکلات هر استان متفاوت است.

وی اضافه کرد: برای مسائل مشترک استان‌ها می‌توان موضوعات را در تهران تصمیم‌گیری و پیگیری کرد اما مشکلات استان‌ها باید با کمک مدیران همان استان حل شود.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: وضع موجود استان گلستان با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های استان اصلا مطلوب نیست.

اختلاف در پیشرفت در نقاط مختلف استان وجود دارد

محسنی‌اژه‌ای بیان کرد: در یک استان صحیح نیست آنقدر اختلاف پیشرفت و زیرساخت در نقاط مختلفش وجود داشته باشد و باید در گلستان یک تحول جدی شکل بگیرد.

وی بیان کرد: پیشنهادم این است کارگروه مشترکی از دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه، نماینده قوه قضاییه، نیروی امنیتی و انتظامی، نماینده اصناف تشکیل شده و مشکلات استان را احصا، انعکاس و پیگیری کند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: باور جدی من این است درصد بالایی از مشکلات با تشکیل همین کارگروه در استان حل خواهد شد.

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به مشکلات پتروشیمی گفت: این کارگروه می‌تواند مشکلات را با جزییات شناسایی و من قول می‌دهم مشکلات حقوقی آن را با جدیت پیگیری و حل خواهم کرد.

وی افزود: تقاضا دارم کمی از خودمان مایه بگذاریم و دولت، مجلس و قوه قضاییه را کمک کنیم و از بیان نقطه نظرات نترسیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: مردم نظر خود را شفاف بگویند و پیشنهادها را برای پیشرفت کشور بیان کنند و معتقدم با همفکری و همکاری هم کار بهتر می‌شود.

محسنی‌اژه‌ای تاکید کرد: من از انتقادها و پیشنهادهای مردمی استقبال می‌کنم چون معتقدم با وحدت می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

کسانی که صاحب تجربه هستند به میدان بیایند

وی اضافه کرد: اصناف و بخش خصوصی و تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و مردم بیشتر باید به میدان بیایند و فعال باشند و توضیحات خود را بیان کنند و کسانی که صاحب تجربه هستند به میدان بیایند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به احیای خلیج گرگان، تصریح کرد: من به دنبال این هستم راهکار قانونی پیدا کنم که ما به‌جای آنکه فردی را چند هزار میلیارد تومان جریمه کنیم و به زندان بیاندازیم وی را محکوم به احیای خلیج گرگان با تکمیل فلان پروژه کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    5 1
    تو هم شعار عدالت نده . اگر راست میگی حسن روحانی را بازخواست بکن .
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      1 0
      کوچیک تر از حسن روحانی هم نمیتونه فساد از ادارات دادگستری بیدادمیکنه
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    3 0
    جناب اژه ای لطفاشما شعار محاکمه مسببین وضع موجود را به عمل تبدیل کنید
  • باغبا DE ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    اقای اژه ای
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    3 0
    آقای اژه ای تازه ملت این "صاحبان تجربه" را خانه نشین کرده، شما می فرمایید به میدان بیایند؟ مگر دیگر چیزی مانده که این ها را می خواهید دوباره به میدان بیاورید؟ می خواهید بدبخت تر از این شویم. میخواهید کار را یکسره کنند؟
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 4
    درود بر مشرق نیوز ای کاش آقای اژه ای بیست سال قبل رییس قوه قضاییه میشد مرد درستکاری است
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    3 0
    بکدام میدان بیایند. انقلاب یا ازادی و یا 00000. باید بفرمائید برای حل مشکل خاص افراد نظرات خود را در دو خط به ادرس زیر ارسال کنند. تا اگر شدنی بود از ان ها دعوت شود. حتی برای یک فراخوان ساده روش درست ندارید.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 0
    نظریه جناب اژه ای مبنی براینکه مجرمین سنگین کلاه برداری و اختلاس به جای زندان خانه بسازند !؟مغز این جانب که سوت شد وسط خیابان ،هم اختلاس هم دوباره تحویل گوشت به گربه دزده!!!!
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 0
    صاحبان پول که هرجا بوی پول بشوند مردم را سرکیسه میکنند واگر واقعا منطورتان صاحبان تجربه هست که تا(نجومیبگیرها پارتی دارها ... وسهمیه ایهای مفتخور مدرک تقلبی ژن های برتر اقازاده ها وعارتگرها ومفسدهای خودی ونخودی عستند غیر ممکنه وبه کسی اجازه ورود به کار نمی هندوهمه جا را با چندین برابر طریفت اشغال کرده اند
  • DE ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    2 0
    ریش و قیچی دست شماست . از مردم و کسبه و بخش خصوصی غیره چه کاری ساخته است ؟؟؟
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 0
    داستان فرا خوان یاران رییسی که شعاری بیش نبود. در این مملکت جریانها وگروههای خاص تعیین کننده اند
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 0
    آقای اژه ای خودت شعار دادی که مردم مطالب مهم رو از طریق دایرکت اینستا برای شما بفرستن ؛ مطالب خیلی مهم حقوق عامه با اسناد ومدارک متقن چندهفته است که ارسال شده چرا دیده نمیشه وشعار شما تبدیل به عمل نمیشه؟؟!!!!
  • ناشناس IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    1 0
    نظارت بر بازار چه شد ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    3 0
    اول خودت عمل بکن تا مردم صداقت را در تو ببینند . خواست ملت ایران محاکمه ( فوری ) حسن روحانی است حالا اگر شعار نمی دهی بسم الله شروع کن و گرنه شعار الکی نده .
  • مهران GB ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    1 0
    با سلام کار ما از پند و اندرز و موعظه و نصیحت و از این جور چیزا گذشته. به ما بگو که با مسببان وضع موجود چه کردی؟ محاکمه روحانی چه شد؟ من بشخصه زمانی حرفهای شما را قبول خواهم کرد که روحانی را به پای میز محاکمه بیاوری.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    3 0
    حسن روحانی را محاکمه بکن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس