لزوم ایجاد ثبات در بازار دارو

رئیس جمهور با اشاره به لزوم ادامه آرامش و ثبات در بازار دارو، تلاش مشترک و به هنگام دستگاه‌های ذیربط و تامین ارز مورد نیاز داروهای خاص را ضروری دانست.

به گزارش مشرق، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت چهارشنبه شب به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تامین اقلام خاص دارویی و ملزومات پزشکی و اختصاص اعتبارات مناسب با همکاری بانک مرکزی گزارشی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید

دستگاه‌ها به وظایف‌شان درباره کاهش آلودگی هوا عمل کنند

در گزارش وزارت بهداشت آمده است سودجویان تلاش می‌کنند برای تامین منافع خود، با انتشار اخبار نادرست بازار دارو را بی‌ثبات جلوه دهند.

رئیس جمهور با اشاره به لزوم ادامه آرامش و ثبات در بازار دارو، تلاش مشترک و به هنگام دستگاه‌های ذیربط و تامین ارز مورد نیاز داروهای خاص را ضروری دانست و مقرر گردید بانک مرکزی ارز مورد نیاز برای تامین دارو و مواد اولیه آن را با فوریت تامین و اختصاص دهد.

همچنین در این جلسه وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تقویت صندوق تثبیت بازار و بهبود بازارگردانی پیشنهادهایی مطرح کرد.

از موضوعات دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، مسئله وضعیت بازار کالاهای اساسی و توزیع مناسب آن بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    رییسی
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 0
    از بورس چه خبر؟؟
  • ناشناس IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    یه بیمار دیالیزی دارم که باید هربار بعد دیالیز قرص وارفارین مصرف کنه . این قرص خیلی معمولیه شبیه مسکن هستش . اما شده طلای نایاب . دکتر تو داروخونه به من میگه ما روکش پلاستیکی قرص رو نداریم شما از ما قرص می خوای ؟؟؟ گفته سفارش دادیم هفته آینده از بلژیک برای ما بیارن یه سری بزن ببینم چیکار می تونم برات بکنم .
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    خدا ترحم کند به ما بیماران با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو هفت برابر میشود خدایا رحمی بنما بر این بنده مسکین یک فرجی عنایت فرما از موت هراسی ندارم ولی از فقر وحشت دارم خدایا تو را به یگانگی ات. عاملان این گرانی را به درد ما مبتلا کن
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    با این همه دخالت فقط نظام رشوه و فساد را گسترش می دهی. چه لزومی دارد دولت در تولید و توزیع و خرید و فروش و0000 دخالت نماید. بگذارید مردم با ارز ازاد خود کار کنندو دولت فقط حقوق ومستمری را باندازه تورم بدهد. به بیماران خاص هم مستمری بدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس