نکونام: گل‌گهر ۱۰ نفره هم می‌تواند هر تیمی را شکست دهد/ حواس‌مان بود هیچ برخوردی با بازیکنان حریف نداشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: گل‌گهر تیم باکیفیتی است و بازیکنان با کیفیتی دارد ۱۰ نفره می‌تواند هر تیمی را شکست بدهد. آن‌ها را به خوبی آنالیز کرده بودیم

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

‌می‌دانستیم بازی سختی داریم. به باشگاه گل گهر تبریک می‌گویم یک باشگاه کاملا حرفه‌ای و تیم منسجم و حرفه‌ای دارند. در دو سال اخیر فقط توانستیم روز آخر نقل و انتقالات دو بازیکن بگیریم و ۶ بازیکن از دست داده‌ایم. می‌دانستیم بازی سختی داریم به بازیکنانم قبل از بازی گفته بودم.

هر دو تیم با برنامه و تاکتیکی بازی می‌کردند. گل‌گهر بازیکنان باکیفیتی دارد و یکی از بهترین تیم‌های فوتبال کشورمان هستند. ۶ بازیکن از دست داده‌ایم، بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم، اما تیم ما با برنامه بازی کرد. می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم بازی سختی بود.

در تمرین هم به بازیکنانم گفته بودم که باید خوب و با تمرکز بالا بازی کنید. گل‌گهر تمام حریفان را تحت فشار می‌گذارد، اما امروز به جز توپ‌هایی که از کناره‌ها سانتر می‌کرد موقعیتی به حریف ندادیم. اگر باهوش بودیم در ضد حملات می‌توانستیم به گل برسیم. اما بازیکنان زحمت کشیدند تمام تلاش‌شان را کردند.

بعد از سه مساوی به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز ارزشمند گرفتیم. در سه بازی گذشته هم در دو بازی حق‌مان بود پیروز شویم، اما شرایط برای‌مان سخت شده بود؛ اما این فوتبال ادامه دارد. شرایط طوری است که باید تا آخرین روز بجنگیم و با وجود آسیب‌دیدگان‌مان برای ادامه لیگ آمده شویم که ۴-۵ روز یکبار به میدان برویم. مظلوم‌ترین تیم، تیم ماست شرایط نابرابری با همه تیم‌ها داریم. خوشحالم که توانستیم تیم خوب و شایسته گل‌گهر را شکست بدهیم.

این حواشی طبیعی است. به خاطر اخراجی که رخ داد اعتراضی انجام شد، اما بازیکن هم اشتباه می‌کند. این مسائل در فوتبال طبیعی است. بازی سنگینی را حاج ملک قضاوت کرد. او بازی را به خوبی قضاوت و کنترل کرد. در نیمه دوم حواس‌مان بود که هیچ برخوردی با بازیکنان حریف نداشته باشیم.

وقتی بازی سنگین می‌شود کارت هم زیاد داده می‌شود. باید ببینیم بازیکنان و مربیان چه حرف‌هایی زدند که به آن‌ها کارت داده شده و این داور است که تصمیم می‌گیرد که کدام حرف کارت دارد و کدام حرف کارت ندارد.

می‌دانستیم چه می‌خواهیم. گل‌گهر تیم باکیفیتی است و بازیکنان با کیفیتی دارد ۱۰ نفره می‌تواند هر تیمی را شکست بدهد. آن‌ها را به خوبی آنالیز کرده بودیم و من مشکلی با بازی دفاعی ندارم. همانطور هم که گفتم پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته بود و ۶ بازیکن هم از تیم ما جدا شدند.

زمانی که به فولاد رفتم حردانی حتی با باشگاه قرارداد نداشت و آمد تا من او را ببینیم. قرارداد سال اول و دوم او ۵۰ و ۶۰ میلیون تومان بود این‌ها مکتوب است و می‌توانید آن‌ها را ببینید. من از یکی از مربیان تیم ملی خواستم سر بازی دوستانه ما بیاید تا این بازیکن را ببیند. این بازیکن می‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد اکنون بهترین دفاع راست ایران است. ممکن است فصل آینده به هر باشگاهی برود و شاید هم با ما باشد؛ اما باید از بازیکنان تاپ فوتبال‌مان مراقبت کنیم و به آن‌ها شکل بدهیم. زیرا بازیکنان خلاق کم داریم و به چنین بازیکنانی احتیاج داریم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس