کد خبر 1313680
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
تساوی بدون گل فجر و مس/ کلانتری ترمز ربیعی را کشید

فجرسپاسی در دیدار مقابل مس‌رفسنجان موفق به ثبت برد خانگی نشد اما توانست بعد از چهار هفته، روند بردهای متوالی مس را قطع کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فجرسپاسی شیراز و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ امروز(چهارشنبه) در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، تساوی بدون گل حکم‌فرما شد.

شاگردان محمد ربیعی در چهار هفته اخیر به چهار پیروزی دست پیدا کرده بودند و با روحیه‌ای بالا به میدان آمده بودند تا با برد فجر به صدر جدول برسند اما شاگردان اصغر کلانتری موفق شدند به یک تساوی خانگی برسند. فجر با وجود اینکه نباید از این نتیجه ناراحت باشد اما در پنج بازی اخیر پیروزی‌ای را نداشته است.

ایمان صادقی در این بازی نمایش درخشانی داشت و چند بار مانع از گلزنی تیم میهمان شد. اوج درخشش او در دقیقه ۸۸ بود که در یک موقعیت تک به تک شوت محکم گادوین منشا را مهار کرد.

مس با این نتیجه ۱۸ امتیازی شد و موقتا در رده ششم جدول رده‌بندی جای گرفت. فجر نیز با ۱۰ امتیاز فعلا رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است.

ترکیب فجرسپاسی:

ایمان صادقی، محمد زینعلی، محمد قنبری، سعید زارع، محمدرضا خدری، احمد زنده‌روح، علی نبی‌زاده، محمدعرفان معصومی، اتابک زارع، رضا آقابابایی، حسین مهربان.

ترکیب مس:

داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، فراز امامعلی، مجید علیاری، گادوین منشا.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس