کد خبر 1313331
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
واکنش مجیدی به بیانیه باشگاه‌ها علیه استقلال

مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به بیانیه چندباشگاه علیه این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، فرزاد مجیدی پس از پیروزی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: تمام اعضای مجموعه باشگاه در حال تلاش هستند. به کادرفنی و بازیکنان تبریک می گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما برای این مساله تمام تلاشمان را می کنیم.

مربی تیم استقلال در مورد بیانیه چند باشگاه لیگ برتری پیرامون بازیکن گابنی گل گهر و اینکه درخواستشان این بود، نتیجه بازی این تیم با استقلال سه بر صفر نشود، گفت: این مساله در حیطه من نیست. سلسله مراتب باشگاه باید رعایت شود. در این رابطه مدیریت و بخش حقوقی باشگاه صحبت می کند. واقعیت ها و چیزی که حقمان است را مردم می دانند. اجازه بدهید کسی که مسئولش است صحبت کند.

مجیدی با اشاره به غیبت هواداران در بازی‌ها تصریح کرد: وظیفه خودم می‌دانم بگویم؛ حیف این فوتبال ها که انجام می شوند. شانس ما است. کار و تلاش می کنیم اما هوادار استقلال نیست. لذت برد اگر هواداران بودند بیشتر بود. جایشان خالی است. امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که آن ها هم باشند. امسال سال خیلی خوبی است. در حال تلاش هستیم اما جای هواداران خیلی خالی است و من خیلی ناراحتم.

وی در خصوص اینکه چرا اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه داده نمی‌شود، گفت: این هم در حیطه من نیست. از مسئولین باشگاه، سازمان لیگ و برگزاری مسابقات باید سوال کنید. دلمان برایشان خیلی تنگ شده است. به مجموعه و هوادران استقلال تبریک می گویم. همین الان می بینم که چقدر خوشحال هستند. ما هم با خوشحالی آن ها خوشحالیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    10 0
    خیلی خوب، مجیدی پیشرفت کرده به استقلالی‌ها تبریک میگم، درباره دو موضوع گفته در حیطه ی من نیست، این خیلی پیشرفت بزرگیه، اگه در خیلی از موضوعات به این برسیم که آیا در حیطه ی ما هست یا نه که اظهار نظری کنیم کلی از مسائل حل میشد و انقد به حواشی دامن زده نمیشد، اینطور نیست؟
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      3 0
      پرسپولیسیم ولی موافقم.
  • 8p835627 IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    2 4
    اگه قرار باشه شما در حیطه خودت صحبت کنی فقط باید در منزل صحبت بفرمایید.
  • سعید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    گل سلمانی نادرست بود بازیکن آفریقایی توپ به دستش خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس