واکنش کوبنده ارتش سوریه به حملات تروریستها در حومه ادلب

یک منبع نظامی سوری از واکنش کوبنده ارتش سوریه به حملات گروههای تروریستی وابسته به جبهه النصره در حومه جنوبی و جنوب شرقی ادلب خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، یک منبع نظامی سوری از حملات گروههای تروریستی وابسته به جبهه النصره در حومه جنوبی و جنوب شرقی ادلب خبر داد.

این منبع اعلام کرد که یگانهای ارتش سوریه در جنوب ادلب به این حملات تروریستهای جبهه النصره واکنش نشان دادند و ضربات مهلکی به آنها وارد کردند.

ارتش سوریه مواضع تروریستها را در حومه جنوب شرقی ادلب زیر آتش گرفت.

همچنین نیروهای ارتش سوریه در پاسخ به حملات تروریستها به جبل الزاویه شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

یک منبع نظامی سوری گفت که در آتش سنگین ارتش سوریه علیه مواضع تروریستها در جبل الزاویه در شمال غرب سوریه بیش از ۳۰ تروریست کشته و زخمی شدند و ارتش سوریه ضربات مهلکی به تروریستها وارد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    حملات به پایگاههای نظامی امریکا در طول دو سال اخیر بهتر از درگیر با ارتش آزاد و ترکیه جواب داده است چون با بیرون راندن امریکا از سوریه دیگر شرق سوریه آزاد می گردد و کار درگیری با ترکیه بهتر پیش می رود دوما تهدید ترکیه علیه بشار اسد یک تهدید موضعی و منطقه ای در شمال سوریه است ولی حضور امریکا در جنوب دمشق یک تهدید حیاتی برای خود شخص بشار اسد و رژیم سوریه است
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    باید حملات به نیروهای مزدور امریکایی و کاروان های آنها بمانند عراق باید هر روزه بطور مرتب به پیش برود یعنی هماهنگی بین عراق وسوریه وجود داشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس