از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟ - کراپ‌شده

مردانی که جان می دهند تا مبادا شیشه آرامش مردم ترک بردارد حالا در زمره تروریست‌ها محسوب و تحریم شده اند!

به گزارش مشرق، ترس، تردید، تعلل، اضطراب و استرس برایشان نا آشنا بوده و در مخیله‌شان نمی‌گنجد.

 با آن قد و بالای بلند، اندامی ورزیده و لباس‌ها و تجهیزات سیاه‌رنگ ‌شان به جنگ با نامردی و به مقابله و مبارزه با بدعهدی می روند.

از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟

خط قرمزشان امنیت و آرامش و آسایش مردم است.

حضورِ‌شان ترس و وحشت را در دلِ حرمت‌شکنان و قانون گریزان وارد می‌کند تا آنجا که با دیدن قامت سرو گونه‌شان قالب تهی می‌کنند!

این‌ها همان نیروهای پیرو ولایت هستند؛ «مأموران یگان‌های ویژه ناجا».

همان‌هایی که وقتی تیم تروریستی داعش در سال ۹۵ به کشور وارد و در کرمانشاه ساکن شد، وارد عمل شده و همه آنها را به هلاکت رساندند؛ تیم تروریستی سه نفره «داعش» که به جلیقه انتحاری مجهز بوده و برای انجام یک عملیات انتحاری در داخل حرم حضرت معصومه (س) در قم عازم کشور شده بودند که با رصد اطلاعاتی، مخفیگاهِ شان شناسایی و بعد هم در عملیاتی ویژه توسط ماموران یگان های ویژه ناجا معدوم شده و به هلاکت رسیدند.

از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟

اگر چه ماموریت اصلی‌ ماموران یگان های ویژه ناجا برخورد با آدم‌رباها، تروریست‌ها، خراب‌کارها و گروگان‌گیران است اما اقدامات یگان ویژه فقط به برخورد با هنجار شکنان و قانون گریزان معطوف نشده و از آنجا که امنیت مردم برایشان فصل الخطاب است با هر آنچه آن را تهدید می کند به مقابله بر می خیزند از دشمن گرفته تا کرونا.

یادتان هست با شیوع کرونا، این ماشین‌های سیاه پوش یگان ویژه بودند« عملیات سرکوب کرونا» راه انداخته و خودجوش و پیشتاز برای ضدعفونی شهرها پیشقدم شدند؛ معابر، ایستگاه‌ها، پل‌ها و پمپ‌بنزین‌ها و ... از جمله اماکنی بود که با ماشین های آب ‌پاش یگان ویژه ضدعفونی شدند.

از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟

در همان ایام در روزهایی که برخی‌ها ناجوانمردانه ماسک و لوازم ضدعفونی را احتکار کرده و به قیمتهای بالا می فروختند این بچه های یگان ویژه بودند که با برپاکردن تولیدی ماسک از حباب حاصل بر قیمت کاذب آن زدودند و بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی را در بین خانوارها پخش کردند.

از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟

همین کارکنان و مأموران یگان های ویژه ناجا بودند که با حقوق خود بسته های معیشتی تهیه کرده و به خانوارهایی که در پی شیوع کرونا مشکل اقتصادی پیدا کرده و بیکار شده بودند کمک کردند.

از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟

بعدها هم که موضوع واکسیناسیون سراسری کرونا پیش آمد با پزشکان و پرستاران مستقر در بهداری یگان ویژه به کمک مدافعان سلامت در شهرهای مختلف رفته و حتی هر وقت که نیاز به خون بودند به اهدای خون پرداختند.

از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟

در اربعین حسینی نیز اگرچه نقش حفاظت و حراست از امنیت را برعهده داشتند اما بازهم میزبان زوار حسینی شده و علاوه بر اسکان، پخش آب و غذا نسبت به جابجایی و کول کردن افراد ناتوان هم اقدام کردند.

از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟

حتی در غائله اصفهان هم این بچه‌های یگان ویژه بودند که دفاع و پاسداری از ناموس مردم را برعهده داشته و نگذاشتند عده‌ای عناصر خودفروخته در پوشش کشاورز خود را علم کرده و آرامش و آسایش مردم را به خطر بیندازند؛ سنگ خوردند تا نکند سنگی آرامش مردم را خدشه دار کند.

از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟

آری اینها گوشه ای کوچک از اقدامات نیروهای تحت امر ولایت در حمایت از مردم است چه در مواجهه با عناصر خود فروخته و اغتشاشگر و چه در مواجهه با بیماری منحوس کرونا!

... و حالا این روزها خبر تحریم ظالمانه وزارت خزانه‌داری آمریکا شنیده شده ، آن هم برای فرماندهان یگان ویژه؛ سردار کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ، سردار موسوی فرمانده تیپ یکم امیرالمؤمنین و فرمانده نوپو؛ مردانی که با مأموران شان برای امنیت مردم جان می دهند امروز تروریست نام گرفته اند!

 ... دشمن از یگان ویژه «واهمه» دارد؛ چرا که نیرویی است انقلابی، خدمتگزار و ولایت پیشه که حتی حاضر است زانو زده و کفش‌های‌ زوار حسینی را واکس بزند!

از انهدام داعش تا سرکوب کرونا/ چرا آمریکا «یگان ویژه» را تحریم کرد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • DE ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    28 35
    بخاطر سرکوب !
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      5 14
      آره به خاطر سرکوب یه مشت خائن وطن فروش و بی شرف که طبق اعتراف سران جنایت پیشه اسرائیل سرمایه صهیونیسم در ایرانند و نقش پیاده نظام آمریکا و اسرائیل را در دخل ایران بر عهده دارند.
  • علی IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    25 9
    خدا حفظ شان کند.
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    16 29
    چون علاوه بر سر و سینه به دست و پا هم شلیک کردن
  • رضا.پ IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    28 8
    درودخدابرنیروهای انتظامی ونظامی جمهوری اسلامی ایران که هراس برجان دشمنان انداخته اند.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    8 10
    چرا باامریکا نمی جنگیم تا کارش را یکسره کنیم؟
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      3 1
      کسی جلوتو نگرفته
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    4 6
    آمریکا سگ کی باشد - مامردم امنیت لازم داریم ارازل و اوباش اجاره آمریکا برای ایجاد نا امنی در ایران که یگان ویژه عامل بازدارند ی دزدها و ارازل اجاره ای بجان و مال مردم ایران است - جنایکاری که خون ملل جهان و جوانان ایران از چنگال خونین آمریکا می چکد اگر یگان ویژه را سدی نبیند باید تعجب کرد.
  • حسین IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    8 5
    آخرین شاهکار یگان ویژه سرکوب کشاورزان اصفهان با تفنگ های ساچمه ایی که عمدا به سمت سر شلیک شدند در فیلمها کاملا مشهود است.
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      0 16
      ترسوها به زن و بچه مردم شلیک میکنند مثل صحیونیستها
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 7
    وظیفه یگان ویژه نه کمک رسانی است و نه مثابله با مردم . چون برای کمک رسانی ، تشکل خاص خودش وجود دارد و مردم هم دارای حق هستند که نباید با انها مقابله شود . یگان ویژه برای مجرمان خاص است
  • ایرانی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 7
    همه اینها درست و خدا خیرشون بده ولی دزدی پلیس راهور از مردم و جریمه های الکی و بدون اطلاع زحمات اینها رو هدر میده و اینا رو هم بدنام میکنه!!! آیا نباید نهادی باشه که جلوی این دزدی پلیس راهنمایی و رانندگی رو بگیره!!!!!!!!!!!! و مردم بیچاره رو از دست این ظالمان زمانه نجات بده؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    4 10
    ببین آمریکایی های جنایتکار، مدافع حقوق بشر شدند. خدایا خودت کمک کن
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 7
    درکف رودخانه بودند و اطراف هیچ بیت المالی نبود که بگند اتیش زدند ارازل و اوباش ولی زدند چشم مردم را کور کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس