کد خبر 1312564
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
ظهور پدیده مصری با تدیبر کی‌روش/از لیگ دسته سوم تا درخشش برای فراعنه+عکس

سرمربی سرشناس تیم ملی مصر ستاره گمنامی را از لیگ دسته سوم این کشور معرفی کرد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش این روزها با هدایت تیم ملی مصر نتایج قابل قبولی گرفته و انقلاب این مربی پرتغالی بسیاری از کارشناسان فوتبال در آفریقا را به وجد آورده است.

یکی از تغییرات اساسی کی روش در ۳ ماه گذشته حضورش روی نیمکت تیم ملی مصر خط زدن بازیکنان قدیمی و دعوت کردن بازیکنان بی نام و نشان بود.

هر چند بسیاری از رسانه‌های مصر بعد از اقدام کی روش به خط زدن بازیکنان قدیمی تیم ملی از او به شدت انتقاد کردند ولی این مربی سرشناس پرتغالی پا پس نکشید و به جوان گرایی اش ادامه داد.

کی روش در طول ۳ ماه حضورش در روی نیمکت تیم ملی مصر نتایج خوبی را با این بازیکنان گمنام گرفته و به همین خاطر بسیاری از منتقدانش از او به خاطر این انقلاب بزرگ در مصر تمجید کردند.

ظهور پدیده مصری با تدیبر کی‌روش +عکس

یکی از پدیده های گمنامی که کی روش به فوتبال مصر معرفی کرد مراوان داود است. بازیکنی که کمتر از ۳ ماه پیش در لیگ دسته سوم مصر بازی می کرد و دو ماه پیش به تیم انبی لیگ برتر مصر پیوست.

این بازیکن گمنام بلافاصله پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتری از تیم دسته سومی از سوی کی روش مورد توجه قرار گرفت و او را به تیم ملی مصر با وجود ستاره های بزرگی مثل محمد صلاح ستاره لیورپول و محمد الننی هافبک آرسنال دعوت کرد.

مروان پاسخ اعتماد کی روش را داد و این روزها به یکی از مهره های کلیدی فراعنه تبدیل شده و شب گذشته گل سوم تیم ملی کشورش مقابل اردن را به ثمر رساند تا راهی نیمه نهایی تورنمنت جام کشورهای عربی شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • قیصر IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    4 0
    چی میگی تا زمانی که بود مجیزش ومیگفتین کیروش بازیکنانی را برای آینده فوتبال ما کشف کرد که تا ده سال دیگه هرکه سرمربی تیم بشه کار سختی جلو رقبا در آسیا ندارد این دستآورد کیروش کبیره باز شما چون خوب بوده ودر اون مدت ذهن شمارو آزار میده چرااجازه دخالت به کسی رو در تصمیم گیری هاش نمی داد حالا این عقده شده رو دلتون هی مکوینش خد ا شمارو براه راست هدایت کنه
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 4
    اینکه مصر در جام عرب اردن رو شکست بده وبه نیمه‌نهاییه جام عرب بره نتیجه درخوری برای مصر محسوب نمی‌شه واینکه بازیکنی چون‌مروان داود در جام عرب یک‌گل به ثمر رسانده جای شگفتی نیست ضمن اینکه به گواه خودتون این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه لیگ‌برتری مصر به تیم ملی دعوت شده پس اینم افتخار کی‌روش محسوب نمی شه ولی در کل مث اینکه صددلاریِ چشم‌رنگی‌های فرنگی خیییلی نمک داشته
    • مقصود شیرانی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      4 0
      واقعاً چرا بعضی ها یادشون نمیاد قبل کی‌روش فوتبال ما چه وضعیتی داشت حتی یه نفر لژیونر نداشتیم رحمتی حکومت می‌کرد اگر کی‌روش نبود ما الان باید با یمن وهند اندونزی رقابت میکردیم
    • بهروز IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      4 0
      کیروش کارش اینه میکوبه و از نو میسازه ...
    • حمید ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      0 0
      به نظر شما اگه مصر شکست میخورد نتیجه درخوری بود؟
  • رونی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    1 2
    متاسفم برا کسانی که یه ذره از فوتبال نمیفهمن و میان نظر میدن البته طرفداری کیروش تو هیچ زمینه ای تفکر ندارن کیروش یک عیاش هوچی گر بی ادب دزد بود و سلام و ضد فوتبال بازی میکرد برا اونایی میگم ک کیروشو پدر خودشون میدونن کیروش اگه مربی بود اخراج نمیشد تنها تیمی و تنها کشوری ک اخراجش نکرد ایران و تیم ملی بود چون مافیای رسانه و دزدای فدراسیون باهاش میخوردن میراث کیروش باخت از عراق لبنان ژاپن بود یک هیچ باختن به ارژانتین افتخاره واقعا شما دیگه خیلی بدبخت باید باشین ک این چیزارو افتخار ببینید
    • ایرونی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      1 0
      معلومه که بی سوادی و هیچ چی از فوتبال نمی فهمی
    • حسن الحیدوس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      شما هر وقت مربیگری کردی میتونی اظهار نظر کنی ، کسی تاحالا تو شغلتون بهتون گفته خیلییی کارت بده و اگر کارت خوب بود میلیاردر میشدی ؟ کیروش سبک خودشو داره ، خیلیی دلت میسوزه برو به افراد داخلی که بصورت ثانیه ای میخورن و فساد جزئی از زندگیشونه اینجوری بدون ترس بهشون بگو تو دزد و فاسدی ! به کسایی که هیچگونه تخصصی از کارشون ندارن و دارن چپاول میکنن! و البته در خصوص کیروش بهتره یه نگاهی به تیم ایران قبل از کیروش بندازی یه سری بازیکن پر مدعا که نهایت فکرشون بازی تو لیگ های عربی بود ، هیچ مربی هم حاضر نبود قبول کنه نیمکت ایران رو ؛ کیروش حداقل کاری که کرد نظم و انضباط ورزشی رو بهمون یاد داد و بازیکن سالاری کور کورانه رو رد کرد، هر کسی قهر میکرد پروین و قدیمیا میرفتن وساطت که دعوتش کن ، بعدم کلی حواشی درست میشد و گند میخورد به تیم ، کیروش بود که بازیکنان رو مجبور کرد لژیونر اروپا بشن ، نمک نشناس نباشیم و خوبیهاشو قدرشناس باشیم ، تهمت دلالی رو به کیروش نباید زد به کسایی که توافق کردن باهاش که داخلی هم بودن رو باید یقشونو گرفت که شما زورتون نمیرسه!
  • شاهین IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    بیش از ارزش که به‌ایشان بها دهد مانند طارمی از بندگی خدا نیز سرباز خواهد زد
  • هیچکس IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ایشون معمار فوتبال هست . قابل توجه خیابانی با اون اشکهای تمساحی ریختنن . با داردستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس