کد خبر 1312507
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش مشرق، شبکه معاند فارسی زبان ایران اینترنشنال در ادامه انتشار گزارش‌های خلاف واقع درباره روند مذاکرات وین، سخنان مذاکره‌کننده ارشد روسیه را درباره موضع ایران در این گفت‌وگوها که با هدف رفع تحریم‌های ظالمانه جریان دارد، تحریف کرد که این اقدام با انتقاد دیپلمات روس مواجه شد.

اولیانوف در توئیتی از اشتباه در ترجمه سخنانش انتقاد و تصریح کرد که موضع ایران را در مذاکرات وین مثبت ارزیابی کرده است.

او در توئیتش نوشته است: بسیاری از دیپلمات ها محض احتیاط دوست ندارند مصاحبه کنند. احتمالاً حق با آنهاست.

این دیپلمات روس با بیان اینکه «امروز عصر عجله داشتم اما به درخواست روزنامه نگاران نظراتی را ارائه کردم» تصریح کرد: اما (سخنانم) بد تعبیر شد. آگاه باشید که من موضع ایران را مثبت ارزیابی کردم نه منفی.

ایران اینترنشنال سخنان اولیانوف را تحریف کرد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    10 0
    سعودی اینترنشنال اسم مقدس ایران رو کنار یک شبکه وهابی/سعودی نزارید من جای وزارت خارجه بودم در دادگاه بین المللی بخاطر سو استفاده از نام مقدس ایران شکایت می کردم البته ترافیک کاری بالایی دارن ولی جا داره در اولین فرصتی که آزاد شدن از این مذاکرات برن سمت این موضوع یک رسانه حکومتی دشمن اجازه نداره اسم ایران رو بزار رو شبکه خرابکارش تو دنیایی که سر یک تشابه اسم یک برند جدید به قدیمی شکایت می کنن اینا نماد یک ملت هست مثل این می مونه من بنام عرب فحش بدم به همه می شه؟این بدنام کردن و سو استفاده نیست؟ خیلی این موضعات رو ساده می گیرید حتی در رسانه های خودمون.
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      1 0
      از ماست که برماست! وقتی مخاطب داره هر کاری دلش میخاد میکنه ما هم اگه به همون نسبت مخاطب در جهان عرب داشتیم که حتی دروغ بگیم باور کنن میتونستیم
  • RO ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    1 0
    یاد سخنرانی محمد مرسی تو تهران افتادم که مترجم خودجوش تحریف کرد
  • GB ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    4 0
    اونجا مشتی قواد و لواطی جم شدن واسه پریدن به هم که دخل و خرجشون از طریق مزدوری و خبرچینی تامین می شه اگه سیستم به ویژه تلویزون کارایی بیشتری داشته باشه تاب و تحمل شنیدن مسائل کشور و مردم در خودش ایجاد کنه ویک اصلاحات واقعی برای مبارزه با فساد به ویژه در رده های بالا شروع بشه مرگ واقعیه این جماعت قواد فرا رسیده
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      0 0
      قواد رو خیلی خوب اومدی واقعأ برازنده همشونه!! خخخخخ
  • مرصاد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    1 0
    وقتی عربستان و امارات ، با حداکثر توان ، درحال تداوم دشمنی با ایران هستند ، مذاکره و روابط با آنها ؛ یعنی چه ؟؟!!
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    صدا و سیما هر چقدر راست بگوید همه فکر می کنند که دروغ گفته است! اما در مقابل شبکه های ماهواره ای هرچقدر هم که دروغ های شاخدار بگویند همه فکر می کنند که آنها راست گفته اند! این یعنی وارونه نمایی. رسانه هایی که از آدم های فرشته شیطان می سازند و از شیاطین فرشته می سازند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس