کد خبر 1312220
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت کرونایی از ۱۵ آذر

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، الزامات پنج گانه برای اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محسن فرهادی، در گفتگو با شبکه خبر سیما، گفت: الزامات پنج گانه شامل کارکنان، واحدهای صنفی، صنعتی و کارگاهی، مناسبت‌ها و آئین‌های مذهبی، آموزشی و ترددها است.

وی با اعلام اینکه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از روز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ آغاز شده است، افزود: اجرای این طرح از کارکنان دولت شروع شده است.

بیشتر بخوانید:

صیانت از جان مردم با طرح محدودیت هوشمند کرونایی

فرهادی ادامه داد: هر کدام از واحدهای صنفی، ۲ دوز واکسن را نزده باشند و پروتکل‌ها را رعایت نکنند، تا ۳۰ روز مشمول تعطیلی و پلمب خواهند شد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از پلمب ۱۲۱۲ واحد صنفی متخلف در هفته گذشته خبر داد و گفت: حدود ۵ هزار پرونده قضائی نیز برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده است.

وی از فعالیت ۲۲۰۰ اکیپ سیار بازرسان مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت برای نظارت بر روند رعایت پروتکل‌ها خبر داد و افزود: وزارت بهداشت به عنوان ناظر عالی در طرح هوشمند، بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت می‌کند و گزارش‌های آن را به ستاد ملی کرونا ارائه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    10 0
    این طرح بر خلاف عقل و عرف و شرع است. چگونه است که برای برقراری ارتباط کنسولی بین ایران و جیبوتی باید مجلس تصویب کند و شورای نگهبان تایید کند اما محدود کردن آزادی های خدادادی نیاز به قانون ندارد؟
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    9 0
    عرض خویش می برید و زحمت ما می دارید مردم بلاخره یک راهی برای نزدن این امپول ازمایشی اضطراری پیدا می کنن و این دستورات و بگیر ببندها هم تجربه نشان داده که کارایی ندارد فقط خودتان را مقابل مردم قرار می دهید و ابرویتان میرود بهتر است دلسوزان صف خودشان را از این بی سواد هایی که علم علم می کنن جدا کنن وگرنه بد می بینند
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    6 0
    شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و نماز جمعه هم واکسن میخواد
  • مهدی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    6 0
    # نه به واکسن اجباری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس