کد خبر 1311683
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
جایگزین رادوشوویچ از استقلال می‌آید؟

باتوجه به عملکرد نامطلوب دروازه بانان پرسپولیس در این فصل به نظر می رسد جایگزین رادوشوویچ از استقلال خواهد آمد.

به گزارش مشرق، هفته گذشته بود که بوژیدار رادوشوویچ برای چندمین بار طی سال‌های اخیر به خاطر مشکلات مالی پرسپولیس را ترک کرد و به کشورش بازگشت. این در حالی است که بر خلاف دفعات قبل دروازه‌بان پرسپولیس هیچ  قصدی برای بازگشت به ایران ندارد.

هر چند یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم از این رفتار دروازه بان کروات ناراحت است و به نظر می‌رسد او هم دیگر به دنبال حفظ رادوشوویچ نیست و می خواهد در نیم فصل دروازه بان مطمئنی را جایگزین او کند.

در همین راستا مربیان پرسپولیس در صدد هستند که گزینه های مناسب را بررسی و برای نیم فصل اولین خرید خود را به دروازه بان اختصاص دهند.

با این حال رشید مظاهری محتمل ترین گزینه ممکن برای دروازه پرسپولیس است. دروازه بان استقلال فصل گذشته به عنوان یکی از گران ترین بازیکنان از بین استقلال و پرسپولیس تیم آبی پوش را انتخاب کرد و راهی این تیم شد. شرایط برای مظاهری در استقلال خوب پیش نرفت تا جایی که او نه تنها پیراهن تیم ملی را در سال جام جهانی از دست داد بلکه در در این فصل به دروازه بانی سکونشین تبدیل شده است.

هرچند هنوز زمان زیادی تا شروع نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده اما باید دید که سرانجام مربیان پرسپولیس چه تصمیمی را برای جایگزین رادوشوویچ خواهند گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 0
    رشید یکی از متعصب ترین بازیکنان استقلال است او بی مورد به آتش اختلافات محمود فکری و فرهاد مجیدی می سوزد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس