هفته نهم لیگ برتر| پرسپولیس از کورس جاماند/توقف شاگردان گل محمدی مقابل هوادار

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال مشکل اساسی دارد و شاید موفق به کسب سهمیه آسیا هم نشود!

به گزارش مشرق، بهزاد داداش‌زاده در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در حال حاضر فوتبال مانند قدیم نیست و تیم‌های انتهای جدول هم می‌توانند یقه بزرگان را بگیرند. هوادار خوب بازی کرد و مردانه جنگید تا خود را از انتهای جدول نجات دهد. آن‌ها تا آخر جنگیدند و به یک امتیاز ارزشمند مقابل پرسپولیس رسیدند و این کار بزرگی از سوی شاگردان رضا عنایتی بود.

وی ادامه داد: دیروز با اینکه ضعیف بودیم و بد بازی کردیم، اما می‌توانستیم پیروز باشیم. در ضربات آخر خیلی بی‌دقت بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. تعویض‌های گل محمدی خوب نبود و نتوانست بر روند مسابقه تاثیر خاصی بگذارد؛ رضا اسدی وقتی به میدان آمد خط هافبک ضعیف‌تر هم شد! این تیم مشکل روحی دارد و این مسائل از بازی الهلال آغاز شد و برای همه جای سوال است که چه زمانی به پایان خواهد رسید؟ پرسپولیس امسال مشکل اساسی دارد و شاید موفق به کسب سهمیه آسیا هم نشود!

*درباره رادوشوویچ ابهامات زیادی وجود دارد

داداش‌زاده درباره جریان بازی و ضعف‌های دفاعی پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار ضعیف‌تر از بازی‌های قبل بود و پراشتباه ظاهر شد، به طور کلی نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر شده‌ایم. گل اول هوادار روی اشتباه مدافعان به ثمر رسید و این سبک از بازی برای قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ ایران و فینالیست آسیا جای سوال دارد. بازیکنان و خصوصاً خریدهای جدید باید بدانند لباس چه تیمی را بر تن کرده‌اند. بازیکنان جدید پرسپولیس هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و این اشتباهات در خط دفاعی می‌تواند در ادامه به تیم لطمه وارد کند و همین حالا هم باعث ناراحتی هواداران شده است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با مشخص نبودن وضعیت دو بازیکن تاجیکی این تیم و همچنین جدایی بوژیدار رادوشوویچ عنوان کرد: این برای تمام هواداران سوال است که چرا همچنان بازیکنان تاجیکی نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند. با اینکه صدری اعلام کرده کارگزار آمده و مبلغ مورد نظر تعیین شده، اما هنوز مشخص نیست تکلیف آن‌ها چه زمانی روشن خواهد شد. درباره رادوشوویچ هم ابهامات زیادی وجود دارد و سخنگوی تیم یا افشین پیروانی باید با هواداران صحبت کنند و واقعیت‌ها را صادقانه بیان کنند. این مسائل دغدغه هواداران است و باعث حاشیه سازی و آسیب به تیم خواهد شد.

*پرسپولیس شرایط نرمالی ندارد و روزهای سختی را می‌گذراند

وی در خصوص انتقادات به داوری‌ها تصریح کرد: اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و در این هفته‌ها استرس و فشار زیادی به داوران وارد شده است. کمیته داوران و فدراسیون فوتبال باید چاره اندیشی کنند، زیرا این روند رفته‌رفته می‌تواند باعث شود تمام تیم‌ها و فوتبال ما آسیب ببینند. هر کس باید در حیطه تخصصی خود اظهار نظر و دخالت کند و بهتر است کارشناسان داوری در این زمینه نظر بدهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار هفته بعد این تیم مقابل پیکان گفت: تمام بازی‌ها برای پرسپولیس سخت است و نباید این دیدار را آسان فرض کنیم. پیکان مقابل استقلال ۳ گل دریافت کرد، اما مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیست و در این مسابقه قد علم خواهد کرد و این بازی غیرقابل پیش بینی خواهد شد. با توجه به بازی بسته‌ این تیم و ناآرامی در اردوی پرسپولیس و وارد شدن شوک در اثر این تساوی و سقوط از رتبه دوم به رتبه پنجم، کار راحتی نخواهیم داشت.

بهزاد داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس شرایط نرمالی ندارد و روزهای سختی را می‌گذراند، باید همگی دست به دست هم دهیم تا آرامش به تیم بازگردد. یک پیروزی خوب مقابل پیکان می‌تواند مشکلات سرخپوشان را به دست فراموشی بسپارد و آن‌ها را مجدداً در مسیر قهرمانی قرار دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عاشق لنگ IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    15 10
    آقای داداش زاده ، بزرگترین مشکل پیروزی رفتن بابامسعود است وگرنه اگر بابامسعود بود داور اجازه مساوی شدن را نمیداد ،، امسال همه ایران می فهمند پیروزی چطوری تو این پنج سال قهرمان شده ...
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      9 7
      شما تو توهم بابا مسعود بمون کلا تو حاشیه هستید مطمئن باشید امسال اگه پرسپولیس قهرمان نشه شما بازهم قهرمان نمیشید چون کلا سرمربی تیمتون تو حاشیه هست و دشمن خارجی لازم ندارین
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      5 5
      1_جام و آخر فصل میدن2_ یعنی تا کی میخان خجالت نکشن و مانع پرداخت و رفع نکنن و پنجره بسته باشه؟!! 3_ تاکی میخان مدیرعامل و مشخص نکنن و پرداختی به بازیکنان بتعویق بیفته!
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      2 3
      لنگی مدیر عاملتون مشخص شده خیلی وقته ولی فرافکنی گیر کرده پنجرتونم بازه کلی هم بازیکن جدید گرفتید مثل رضا اسدی که یادمه بمب نقل و انتقالات بهش میگفتید. تنها فرق پیروزی با فصل پیش و فصل های پیش رفتن بابامسعوده
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      2 1
      اون دونفری که تلوزیون رو سکوها نشونشون میده گردشگر نیستن تماشاگرم که راه نمیدن، اونا پشت پنجره گیر کردن، اونیم که مشخص شده مدیرعامل شماست ما مدیرعامل نداریم!
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 0
      اسکل اون کاهن معبد امون مدیر عامل لنگه. ده تا بازیکن جدید گرفتید اعم از رضا اسدی 15 مییاردی و فرجی و نعمتی و پاکدل و 4-5 نفر دیگه که اسمشون یادم نمیاد اون این هوچیگریها و فرافکنیها فقط برای فرار از حقیقته حقیقت رو خود لنگیا بهتر میدونن بابامسعود رفت لنگ یتیم شد..وزیر مگه گل میزنه
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    2 5
    حتما.... شک کنید با تدابیر مدیریتی عالی باباحمید و پنجره بسته، قطعا چنین اتفاقی خواهد افتاد
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      2 1
      اره دقیقا دم باباحمید گرم
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    7 3
    داد وبیداد از نبودن بابامسعود
    • ع IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      4 4
      حالا‌که‌وزیر‌با‌استقلالی هاست باز‌هم‌نتیجه‌نمیگیرید‌به‌دنبال‌مقصر‌هستید و ما‌میدانیم‌پشت‌صحنه‌برعلیه‌پرسپولیس‌هطت‌ولی شما‌را‌هم‌نمی گذاریم قهرمان‌شوید
  • امید IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 3
    آخه بابا مسعودشون دیگه وزیر نیست الان دیگه باید بجنگند برا قهرمانی که وجودش و ندارن
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      0 0
      الان شما که بابا حمید دارید چه غلطی کردین آخه؟!
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      0 0
      جالبه نمی‌ذارن بازیکنامونو بگیریم و مدیرعامل برامون تعیین نمیکنن که نه مشکل پنجره حل شده نه یه پرداختی بشه به بازیکن که نذاره بره، بعد یه سری هی حرف مفت میزنن!
  • ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 3
    کجایی وزیر ورزش روحانی به داد پرسپولیس برس آقای سلطانی فر ببین تیم پسرت را بی صاحب مونده است
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      0 1
      بیعرضه ها بایدم فرافکنی کنن؛ این برا پارسال بود امسال چرا هنوز هیچ غلطی نکردین؟؟ بله دست و پای مارو بستن که شما یکوفتی بشین ولی چهارتا تیم دیگه الان اون بالان!!!! وای باروری که دست ما بازشه ...
  • رضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 4
    انشاالله سال آینده در لیگ یک بازی می کنند
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      0 1
      کی؟ استقلال؟!!!
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    قطعا با این روند تیم پرسپولیس سهمیه هم نمی گیره تبریک به آقای وزیر ورزش
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    سیاست آقای حمید سجادی برای پرسپولیس کارساز شد بعد از نه هفته هنوز مدیرعامل و هییت مدیره نداریم
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    آقای عزیزی خادم ببین چطور پرسپولیس به حاشیه بردی
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    کلا خط دفاع و دروازه و حمله دچار مشکل هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس