وزیر راه و شهرسازی: جاده خرم آباد- پلدختر تا پایان دولت سیزدهم به اتمام می رسد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتمام چهار خطه‌های ورودی و خروجی استان تا پایان دولت گفت: جاده خرم آباد- پلدختر تا پایان دولت به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق؛  رستم قاسمی ظهر امروز در بازدید از جاده خرم آباد- پلدختر -معمولان که در سیل 1398 آسیب دید، اظهار داشت: امروز پروژه‌ای مورد بازدید قرار گرفت که این مسیر در سیل دچار آسیب شده بود و بخش قابل توجهی از آن از بین رفت.

وی با بیان اینکه این پروژه در چهار قطعه انجام می‌شود که دو قطعه در حال اجرا و بخش سوم هم پیمانکار انتخاب شده و قطعه چهارم هم واگذار می‌شود، تصریح کرد: برای پلدختر اتمام این پروژه مهم است که بخشی از این اعتبار در سفر تامین شده و بخشی هم از طریق بانک‌ها پیش‌بینی شده و مابقی اعتبار نیز تامین می‌شود که این پروژه تا پایان دولت تمام شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای بقیه طرح‌های استان که حدود  200 کیلومتر از مسیر که باید چهار خطه شوند را در دست اجرا داریم که هم در سفر اعتبار دیده شده که تا پایان دولت بحث چهار خطه‌های ورودی و خروجی استان تمام شود.

قاسمی عنوان کرد: همچنین آزاده راه از خرم‌آباد تا بروجرد تمام شده برای قطعه بعدی بروجرد-اراک، پیمانکار انتخاب شده و کار را آغاز می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس