سرلشکر موسوی درگذشت رئیس ستاد دفاعی هند را تسلیت گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی به وزیر دفاع جمهوری هند، درگذشت رئیس ستاد دفاعی و تعدادی از کارکنان ارتش این کشور در پی سقوط یک فروند بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق؛ به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی به وزیر دفاع جمهوری هند، درگذشت رئیس ستاد دفاعی و تعدادی از کارکنان ارتش این کشور را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر موسوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عالیجناب راجنات سینگ؛

وزیر محترم دفاع جمهوری هند

خبر درگذشت ارتشبد «بیپین راوات» رئیس ستاد دفاعی و تعدادی از کارکنان ارتش جمهوری هند در سانحه سقوط بالگرد ارتش آن کشور، باعث تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید. مایلم مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ملت، جنابعالی و کارکنان نیروهای مسلح هندوستان اعلام کنم.

برای درگذشتگان این حادثه غفران و رحمت واسعه الهی و جهت بازماندگان و خانواده‌های محترم ایشان، صبر و سلامتی آرزو می‌نمایم.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحمت عیدی IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 1
    به قول یکی از فعالان رسانه نکته جالب ماجرا همزمانی سفر پوتین و تحویل s400 ها به هند با سقوط هلیکوپتر حامل ارتشبد رئیس ستاد دفاعی هند بود و نکته جالب تر اخطار های قبلی آمریکا به هندوستان مبنی بر مخالفت شدید با خرید s400 از روسیه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس