کد خبر 1311010
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
صدور مجوز شیرین‌سازی آب دریا در چابهار

معاون سیاسی اجتماعی استاندارسیستان و بلوچستان گفت: مجوز شیرین‌سازی ۵۰ هزار مترمکعب آب دریا در چابهار با هدف کاهش مشکلات کم‌آبی و پایان جیره بندی آب صادر شد.

به گزارش مشرق؛ رحمدل بامری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار افزود: شهرچابهار هم اینک بصورت جیره بندی ۲۶ هزار مترمکعب آب از آب شیرین‌کن کنارک واقع در ۵۰ کیلومتری دریافت و این سهمیه کفاف جمعیت بیش از ۱۶۰ هزار نفری شهر و حاشیه نشینی را نمی‌کند.

وی افزود: دولت طرح‌های مختلفی برای شیرین‌سازی آب دریای عمان دارد و در این باره برای کاهش مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار بیان کرد: مسوولان حوزه امور آب وفاضلاب و اداره کل مربوطه موظف هستند هر چه سریعتر نسبت به رهاسازی فاضلاب در کوچه و رودخانه ها جلوگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه چابکی، انقلابی‌گری، مردمی و وظیفه شناسی باید سرلوحه کاری مسوولان در دولت جدید باشد، خاطرنشان کرد: برخی از مسوولان ادارات در ساعات غیر اداری در دسترس نبوده و پاسخگو نیستند، لذا مجددا اعلام می‌کنم بصورت شبانه روزی برای خدمت رسانی اقدام و برای رضایتمندی مردم نهایت تلاش‌ها را انجام دهند.

بامری تصریح کرد: متاسفانه صنف‌های مختلف به ویژه بازارمیوه چابهار دست افراد خاص و انحصاری است و سالها هر طور دلشان می خواهند قیمت را بالا می برند، نیاز است سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی ورود و با اقدامات لازم گرفتاریها و مشکلات مردم در بحث گرانی اجناس را به حداقل برسانند.د

وی ادامه داد: متاسفانه دوگانگی مدیریتی در چابهار پس از الحاق شهر به منطقه آزاد بعد از گذشت ۲ سال مرتفع نشده و همچنان فنس ها و ایست و بازرسی در گیت ورودی منطقه آزاد برقرار بوده و خدماتی از این سازمان در شهر مشهود نیست، لذا مردم انتظار دارند فنس های فیزیکی برداشته شده و به وظایف قانونی عمل کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    خوبه دلواپسها اعتراض نکردند همونهایی که نگران خشک شدن دریای خزر در پی انتقال اب به سمنان و دریاچه ارومیه بودند شاید از نظر انها این طرح شیرین سازی اقیسانوسهای دنیا رو در معرض خشک شدن قرار بده انها نگران نباشند سطح اقیانوسها داره بالا میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس