صیاد ایرانی

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۸صیاد در بند تانزانیا با تلاش وزارت خارجه وارد چابهار شدند و تلاش‌ها برای آزادی ۱۴صیاد در بند الشباب ادامه دارد.

به گزارش مشرق، رحمدل بامری، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار اظهار داشت: با تلاش و رایزنی وزارت خارجه به ویژه سفارت جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا، ۸صیاد در بند دولت این کشور هفته گذشته آزاد و به تهران بازگشتند و امروز به وسیله اتوبوس وارد چابهار شدند.

بیشتر بخوانید:

صید «ترال» در تور مجلس و سپاه

وی افزود: بنا بر اعلام وزارت خارجه، هنوز ۲۲ صیاد دیگر که دولت تانزانیا ادعا می‌کند به صورت غیرقانونی وارد آب های این کشور شدند در زندان هستند که انتظار می رود سریعتر آزاد شوند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار تصریح کرد: هم چنین ۱۴صیاد دیگر هم از سال ۹۴ تاکنون در اسارت گروهک تروریستی الشباب هستند که متاسفانه به دلیل اسارت آن ها در یک گروهک ،موجباب آزادی شأن سخت و پیچیده شده است.

بامری خاطرنشان کرد: با این حال تلاش های مختلف از سوی دستگاه های مختلف برای آزادی این صیادان ادامه دارد و امیدواریم به زودی خبرهای خوبی در این حوزه هم بشنویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    خلیج فارس کجا تانزانیا کجا؟ آخه صیادان ما تانزانیا چیکار می کردند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس