کد خبر 1310871
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
برگزاری جلسه انضباطی بازیکن مغضوب مجیدی/ مرادی تا یکشنبه به جمع‌ آبی‌ها بازمی‌گردد

بابک مرادی با طی کردن فرآیندهای انضباطی تا روز یکشنبه به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازمی‌گردد.

به گزارش مشرق، بابک مرادی، بازیکن تیم فوتبال استقلال، چندی پیش در جریان تمرینات آبی‌پوشان پایتخت به علت مشکلات انضباطی و اختلافاتی که با فرهاد مجیدی داشت، از جمع تیم کنار گذاشته شد.

بابک مرادی به خاطر این مساله چند دیدار مهم تیمش را مثل داربی ۹۷ پایتخت از دست داد و باعث شد در این مدت گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با او مطرح شود.

با این وجود فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل پیکان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بابک بازیکن بسیار خوبی است ولی باید در چارچوب تیم باشد. من فکر می‌کنم با توجه به صحبتم با آقای آجورلو، این بازیکن بعد از حضور در کمیته انضباطی به تمرینات باز می‌گردد. نمی‌خواهم بگویم که چه اتفاقی در تمرین افتاده چون موضوع درون خانوادگی است. ایشان باید بداند کجا بازی می‌کند و نظم و انضباط اولویت من در استقلال است.

با این حال طبق پیگیری‌ها تا امروز (پنج‌شنبه)، قرار است گزارشی از عملکرد انضباطی بابک مرادی به دست باشگاه استقلال برسد و پس از آن روز شنبه جلسه انضباطی این بازیکن برگزار خواهد شد. مرادی پس از طی کردن این روند، نهایتا تا روز یکشنبه به جمع آبی‌پوشان پایتخت برمی‌گردد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس