کد خبر 1310839
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
واژگونی مرگبار مینی‌بوس دانش‌آموزان

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مقصر تصادف دانش‌آموزان در محور هلشی به ماهیدشت به میزان ۵۰ درصد راننده کمپرسی و ۵۰ درصد راننده مینی‌بوس تشخیص داده شده است.

به گزارش مشرق، جلسه بررسی و پیگیری علل حادثه تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در محور هلشی- ماهیدشت با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، کمره‌ای معاون وزیر آموزش و پرورش، فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار کرمانشاه، بخشدار، دهیاران و مدیران و مسؤولین دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برگزار شد.

بیشتربخوانید:

اعلام اسامی مصدومان و جانباختگان سرویس مدرسه

سرهنگ کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه کرمانشاه در این جلسه، اظهار داشت: وسیله نقلیه مینی‌بوس بنز مورد حادثه؛  سال ساخت آن ۱۳۶۰ بوده است یعنی حدود ۴۱ سال از  ساخت آن می‌گذرد که دارای بیمه نامه شخص ثالث؛  معاینه فنی و فاقد صورت وضعیت مسافری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کمپرسی بنز نیز مدل ساخت ۱۳۸۲ بوده است. راننده کمپرسی در اظهارات خود به پلیس  اظهار داشته است که دقایقی را به خاطر رد شدن وسیله نقلیه دیگری که از فرعی به اصلی آمده بود در سطح جاده متوقف می‌شود که در همین دقایق مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان با توجه به مه گرفتگی صبحگاهی به وسیله نقلیه کمپرسی برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان قبل از برخورد به کمپرسی ۲۱ متر خط ترمز داشته است لذا با توجه به شواهد موجود در این تصادف‌؛ ۵۰ درصد راننده کمپرسی و ۵۰ درصد راننده مینی‌بوس مقصر حادثه شناخته شدند.

وی تصریح کرد: البته باید به این نکته اشاره کنیم که هنگام بررسی صحنه  تصادف متوجه وجود یک پیک نیک برای گرم شدن فضای مینی‌بوس در داخل این وسیله نقلیه شدیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    7 0
    جاده ها ۱۰۰درصدمقصراست
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    5 9
    خدا رو شکر گفتم لابد اینم روحانی مقصره
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      6 2
      نیست؟؟؟؟
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      6 5
      شما احتمالا از هم پیاله های روحانی بودی الان از آب گل آلود دنبال ماهی گرفتن برای مقاصد شوم سیاسی خودت هستی
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      1 2
      صددرصدمقصرهست.چرانباشه!!؟؟ وقتی میتونستن توی این هشت سال وسایل نقلیه عمومی قدیمی رو ازرده خارج کنن ووسابل جدیدومجهز روجایگزین کنن ونکردن نتیجه اش این میشه که گلهای این جامعه اینطوری پرپربشن
  • ناشناس IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    انگار همیشه مشخصه راننده ها مقصرن ،جاده ها تقصیری ندارن
  • احمد IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    وقتی که خط ترمز مینی بوس گزارش شده ،پس غفلت راننده مینی بوس محرز نیست در ثانی جاده در تصویر مشخص است که شانه سازی ندارد اگر میداشت راننده مینی بوس به جای اتکاء به ترمز به فرار از صحنه متوسل میشد . در حالی که واقف بوده که جاده شانه ندارد و وژاگون می شود . . متاسفانه تقصیری بنام ناقص بودن بستر راه در ایران در تصادفات لحاظ نمی شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس