کد خبر 1310771
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
رزمندگان مقاومت جنین یک نظامی صهیونیست را زخمی کردند - کراپ‌شده

حمله نظامیان صهیونیست به جنوب جنین در شمال کرانه باختری با مقاومت جانانه رزمندگان مقاومت این منطقه روبرو شد که در نتیجه آن یک نظامی صهیونیست زخمی شد.

به گزارش مشرق، عصر چهارشنبه در جریان درگیری رزمندگان مقاومت با نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهرک یعبد در جنوب جنین در شمال کرانه باختری اشغالی، تعدادی از جوانان فلسطینی  بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

واکنش‌ها به عملیات شهادطلبانه کرانه باختری

به گزارش فلسطین الیوم، منابع محلی اعلام کردند که این درگیری مسلحانه در ایست بازرسی «دوتان» بین نیروهای مقاومت و نیروهای اشغالگر رخ داد که منجر به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست شد و به دنبال آن تیراندازی بی رویه نظامیان اشغالگر زخمی شدن تعدادی از جوانان رزمنده فلسطینی را به همراه داشت که در ایست بازرسی نظامی ایستاده بودند.

به گفته همین منبع، یکی از جوانان فلسطینی که با گلوله واقعی زخمی شده بود  به بیمارستان منتقل شد، اما وضعیتش باثبات اعلام شده است؛ در عین حال رژیم اشغالگر با محاصره منطقه المشاحر در اراضی شهر یعبد مانع انتقال دیگر مجروحان شد.

فلسطینیان در جنوب جنین و مناطق پراکنده کرانه باختری مورد حملات مکرر شهرک نشینان و اشغالگران صهیونیست قرار دارند که با هدف تحت فشار قرار دادن آنها برای آواره کردنشان از سرزمین‌هایشان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس