با هرگونه ناامنی در مرزها برخورد قاطع می شود

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: سربازان ولایت در مرزبانی همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایثار و قامتی استوار با هرگونه ناامنی و سوء نیت در مرزها برخورد قاطع خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار گودرزی با اشاره به امنیت پایدار مرزهای کشور اظهارکرد: به برکت حضور مقتدرانه و سلحشورانه مرزبانان در ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای خشکی و آبی جمهوری اسلامی ایران، امنیت پایدار در مرزهای کشور برقرار است و مرزنشینان از این نعمت الهی بهره مند هستند.

وی افزود: سربازان ولایت در مرزبانی همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایثار و قامتی استوار با هرگونه ناامنی و سوء نیت در مرزها برخورد قاطع خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی قاطع مرزبانان در دفاع از حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مرزبانان با توکل به ائمه اطهار (ع) و بهره برداری از تجهیزات هوشمند، الکترونیکی و اپتیکی، از کیان کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    3 1
    سربازان ولایت با کمترین میزان آموزش و تجهیزات
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      0 0
      کدوم کمترین تجهیزات و آموزش؟؟؟مگه اونجایید؟؟؟تجهیزات پیشرفته تو ناجا ندیدید؟ بروز باشید و گول رسانه نخورید شاید کمبود باشه ولی رفع شده و رفع هم خواهد شد
  • NL ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    3 1
    آمادگ قاطع ؟ فرمانده عزیز روزی نیست که در مرز شهید ندیم! شده در چهار روز چهار تا شهید دادیم ؟! این کجاش قاطعه ؟ با تویوتا برهنه بدون حافظت در مرز گشت میدین که یه کمین این همه شهید میدید و جوون مملکت پرپر میشه و یه خانواده عزادار
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      0 0
      اولا هرروز شهید نمیدیم دوما تویوتا گذشت چیزای پیشرفته اومده تو ناجا پس بروز باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس