معاون عملیاتی نداجا: خبر‌های خوبی درباره الحاق «ناوشکن دنا» در راه است/ عرض‌اندام «جماران»، «زِره» و «مُکران» در آب‌های بین‌المللی

فرماندهان و کارکنان ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان از ناوشکن بومی جماران بازدید کردند.

به گزارش مشرق، فرماندهان و کارکنان ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان شامگاه گذشته (سه‌شنبه) با حضور بر عرشه ناوشکن بومی جماران  از بخش‌های این ناوشکن بازدید کردند.در جریان این بازدید تجهیزات و امکانات بومی ناوشکن جماران، مورد توجه فرماندهان و افسران پاکستانی قرار گرفت.

همچنین شماری از خانواده کارکنان منطقه یکم امامت نداجا با حضور در ناو رزمی نیروی دریایی ارتش پاکستان، از بخش‌های مختلف و تجهیزات دریایی این ناو رزمی بازدید کردند.ناوگروه پاکستان متشکل از سه فروند ناو رزمی آن کشور صبح روز ۱۴آذر در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفت.

برنامه‌های این ناوگروه حضور در گلزار شهدا، دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری مسابقه‌های ورزشی و قرآنی بوده و به هنگام خروج از لنگرگاه، تمرین رزم دریایی بین نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان انجام می‌شود

سفر ناوگروه پاکستانی با هدف تحکیم روابط نظامی و دیپلماسی ایران و پاکستان صورت گرفته است. این دومین سفر ناوگروه پاکستانی به بندرعباس در سال جاری است؛ فروردین سال جاری نیز این ناوگروه به بندرعباس سفر کرده بود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    3 2
    البته نظر من از روی تخصص نیست ولی اگر با هند روابطمان را تقویت مکردیم بهتر بود
    • حامد IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      0 0
      سلام. خیلی حرکت خوبی هستش و باید با بیشتر کشورها همین ارتباط و رزمایشها برقرارباشهو فرقی نداره چه کشورهایی باشند مهم اینه که روابط با اکثر کشورها باشه چه اقیانوس هند چه دریاهای بین المللی دیگر . و همچنین در ساخت ناوشکن های بومی باید توجه بیشتری شود.. البته به پرسنل هم رسیدگی بشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس