کد خبر 1310450
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
نرخ‌های جدید خودرو اعلام شد+ جدول

معاون اقتصادی ایران‌خودرو در نامه‌ای به مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از افزایش قیمت خودروهای این شرکت خبر داد.

به گزارش مشرق، شهاب‌الدین شمس، معاون اقتصادی ایران‌خودرو در نامه‌ای به مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از افزایش قیمت خودروهای این شرکت خبر داد.

مطابق این نامه قیمت پژو پارس به ۱۴۴ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان، پژو ۲۰۶ به ۱۳۰ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان، سمند به ۱۳۵ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان رانا پلاس به ۱۸۶ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان و پژو ۲۰۷ به ۱۸۱ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان افزایش یافته است.

در ادامه متن این نامه و لیست کامل افزایش قیمت خودروهای شرکت ایران خودرو را می‌بینید:

قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو +جدول

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    10 1
    تو این کشور حاکم اصلی دوتا گاری سازن که هر بلایی سر ملت بخوان در میارن، هیچکس هم کاری باهاشون نداره
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    5 0
    خوبیش اینه که این قیمت ها هم واقعی نیستن قیمت بدون آپشن هستن البته خوبیش برای دو خون آشام است
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    3 0
    (مگه رئیس جمهور نگفت قیمت را بالا نبرید)، تا مشخص نشود که اولا سود دولت از خودرو چقدر است و دوم، قیمت تمام شده خودرو بصورت واقعی چه میزان است این دور ناسالم همچنان با لنگی بیشتری ادامه خواهد یافت. آخه مگه میشه اینها پژو ۲۰۶ تولید کنند با قیمت ۱۵۷ میلیون، بعدش بفروشند به مردم به قیمت ۱۱۰ میلیون، و این را ادامه دهند و دولت هم جلوی زیان اظهار شده اشان را نگیرد، باورکردنی نیست، یا دروغ می گویند و یا مدیریت مالی آنهابطور جدی اشکال دارد. اگر راست می گویند قیمت تمام قطعات داخلی و خارجی را فهرست کنند با استعلام از قطعه سازان و تایید وزارت صمت و قوه قضاییه و سازمان بازرسی.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    6 2
    دزدان سر گردنه همین فرغون سازان و حامی های دولتی آنها هستند . واقعا این وضعیت اقتصادی و قیمت ها و خفتی که داریم تحمل میکنیم با حرفهایی که سال ۵۷ بما گفتند یکی هست می ترسیم بهشت و جهنم و شیطان و .....که میگن هم همینطور باشند دروغ محض
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    5 0
    اقای ریسی یا فقط شعار مردمی بودن میدهید که بعیده اینطور باشید یا واقعا زورت به اینا نمیرسه چرا مطالبه مردم درمورد کاهش قیمت ماشین رابرعکس جواب میدین
  • بهنام IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    8 0
    دیدین این دولت اون دولت نداره همشون دستشون تو یه کاسه است و نون شون تو خون مردمه . این جوری که اینا دارن پیش میرن بزودی قیمت هاشون از لامبورگینی و پورشه و فراری بالاتر میزنه کار ضعیفان ز چه بی رونق است خون فقیران ز چه رو، بی بهاست عدل، چه افتاد که منسوخ شد رحمت و انصاف، چرا کیمیاست آهای مسوولین به ظاهر جامعه اسلامی با ظلم ریشه انقلاب را لرزان نکنید چرا که با این کارها دارین تیشه به ریشه انقلاب و انقلابی گری میزنین یادتون نره اون شاه خائن همین کار ها رو کرد که سرنگون شد
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      2 0
      شاه با تمام وابستگی و خیانت و دزدیش، باید انصاف داشته باشیم كه ماشین خوب مونتاژ و وارد میكرد، كادیلاك و بیو ایك و شورولت و بنز و بی ام و ب واپل و چند تا ماشین ارزون مثل رنو و پیكان و هیلمن. نه اینكه آشغال چینی مونتاژ كنیم.
  • . IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    3 0
    تا زمانی که بازار ایران در انحصار دو کارخانه ماشین سلزی ایران خودرو وسایپا هست همین اش است وهمین کاسه. قیمتها بالا وکیفیتها پایین. اگر مرزها باز بشن وخودروهای خارجی وارد بشن اونوقت خودرو سازان به فکر کیفیت وقیمت واقعی میافتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس