آمریکا با ایجاد ناامنی درصدد مشروعیت بخشی به حضورش در عراق است

گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای تشدید اقدامات جنایتکارانه در این کشور از جمله حمله تروریستی در بصره را در راستای اقدامات جنایتکارانه و خبیثانه آمریکا برشمرد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی گردان های حزب الله عراق (کتائب حزب الله) روز سه شنبه تشدید اقدامات جنایتکارانه در این کشور را در راستای راهبرد خبیثانه آمریکا برای مشروعیت بخشیدن به حضور خود در عراق توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

اشغالگران آمریکایی را با خفت و خواری اخراج خواهیم کرد

در بیانیه ای که در پایگاه رسمی گردان های حزب الله منتشر شده، آمده است: تشدید روند اقدامات مجرمانه محور شر صهیونیستی-آمریکایی-سعودی علیه افراد بیگناه در راستای راهبرد خبیثانه آمریکا برای مشروعیت بخشی به حضور خود تحت عناوین فریبکارانه مختلف پیش از موعد عقب نشینی آنها از عراق صورت می گیرد.

این بیانیه می افزاید: شکی نیست که تمام جنایات علیه مردم عراق از جمله آنچه اخیراً در دیالی و مخمور صورت گرفت و آنچه امروز در بصره روی داد نشان می دهد که عاملان آنها ابزار دست آمریکا هستند که در زمان های تعیین شده دست بکار می شوند تا چنین القا کنند خروج نیروهایشان از عراق به ایجاد ناامنی و بازگشت داعش که ساخته خود آنهاست، منجر خواهد شد. این سیاست مملو از خباثت و فریبکاری درباره مردم سازش ناپذیر ما جواب نخواهد داد.

کتائب حزب الله ادامه داد: این رویدادهای خونین و جنایتکارانه نشان می دهد که اشغالگران آمریکایی و ایادی آنها در داخل عراق و منطقه در راستای باقی نگاه داشتن نیروهای خود ابایی از قرار دادن مردم عراق در معرض اقدامات خونبار جدید ندارند که این امر باید برملا شود و نیروهای ملی و مردمی باید برای ناکام گذاشتن این طرح جنایتکارانه اقدام کنند.

این بیانیه در پایان تاکید کرد: مردم ما طی سال های گذشته و در سایه وجود این نیروها درد و رنج کشیدند و فداکاری کردند و الان هم تسلیم نخواهند شد و در قبال سیاست های سرکوبگرانه و چپاولگری آمریکا سر تسلیم فرود نخواهند آورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ali GE ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    قبایل عراقی با سیستانی و مردم حاضر به تحت تکبر باشد .مقتدا صدر سیستانی عاشق قبیله عراق است و مردمش را دوست دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس