مصوبه کمیسیون قضایی برای مجازات پناه‌دهندگان به اتباع بیگانه غیرمجاز

عضو کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای تعیین مجازات پناه‌دهندگان به اتباع بیگانه غیرمجاز خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌در جلسه امروز لایحه مقابله با قاچاق اعضای بدن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو ماده از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود:در جریان بررسی لایحه اعضای کمیسیون مصوب کردند تا مجازات درجه پنج حبس و جزای نقدی برای پناه‌دهندگان به اتباع بیگانه غیرمجاز در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین  کمیسیون در ادامه  جلسه امروز خود میزبان رئیس قوه قضائیه بود و در این جلسه بر تعاملات بیشتر دو قوه به ویژه قوه قضائیه و کمیسیون قضایی مجلس تأکید شد.

نقدعلی با بیان اینکه تعاملات دو قوای قضائیه و مقننه بسیار بهتر از گذشته است، خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین در مورد تصویب هر چه زودتر لایحه آئین‌ دادرسی دیوان عدالت اداری مطرح و از سوی معاون حقوقی رئیس قوه قضائیه مورد تأکید قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    اتباع غیر مجاز راست راست در خیابان ها هستند کسی کاری با آنها نداره چرا فقط زور به مردم بگیم اگر غیر مجاز هستند دولت و مردم با هم اقدام کنند ۴۵۰ هزار فرزند اتباع غیر مجاز در مدارس هستند چطوری حالا با مردم برخورد کنیم باید حرف را یکی کرد یک بام و دو هوا نمیشود ۵ میلیون افغان در ایران هستند که باید ۴.۵ میلیون آنها به کشور خودشان بروند قانون کار را هم باید سهل کنند که کارفرمایان رغبت داشته باشند ایرانی استخدام کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس