مصوبه کمیسیون قضایی برای تشدید مجازات پناه دهندگان به اتباع بیگانه غیرمجاز

عضو کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای تشدید مجازات پناه دهندگان و یا کسانی که در ترانزیت افراد بیگانه به صورت غیرمجاز نقش دارند خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به لایحه مجازات قاچاقچیان انسان و اعضای بدن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو ماده از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون با مصوبه خود مجازات‌های مالی و حبس کسانی که به ترانزیت اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز می‌پردازند و یا به آنها پناه می‌دهند را تشدید کردند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: موادی از این لایحه با وجود بررسی‌های فراوان همچنان مراعا مانده و این لایحه در جلسات آتی کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 1
    اتباع غیر مجاز نباشه نصف کارخونه های ملارد و ساوه و قرچک و ورامین و نظر اباد و ....... تعطیل میشه . جای این بچه بازیا یه فکر اساسی برای معیشت و توسعه اقتصادی کنین .
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      1 0
      اتباع غیر مجاز اسمش روشه،یک عده وطن فروش با حضور این بیگانه ها پول روی پول میذارن و سفره قشر آسیب پذیر ایرانی رو کوچکتر میکنن،پولش میره توی جیب خودشون و همین اتباع بیگانه درآمد میکنن هم با خیال راحت اینجا شغل درآمد سقف بالای سر امنیت سوبسید رایگان برق آب گاز تلفن نان و ...دارند،حق ایرانی به خصوص کارگر میریزه توی جیب پیمانکار و و دلال ...
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 0
    باید هینارو بفرستیم اروبا چون کل بدبختی خاورمیانه زیر سر اروبا و امریکاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس