کد خبر 131012
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱

مجموعه مستندهای « مهاجرت های بزرگ » ، « دنیای شگفتی های استیون ها و کینز» و «جذابیت های مرگ بار» در دستور کار پخش شبکه مستند سیما در جشنواره تابستانه است . به گزارش روابط عمومی سیما ، با پخش نخستین قسمت مجموعه « مهاجرت های بزرگ » با عنوان « زاده شدن برای رفتن » این مستند 16 قسمتی که مهاجرت حیوانات را به تصویر می کشد در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سیما ، با پخش نخستین قسمت مجموعه « مهاجرت های بزرگ » با عنوان « زاده شدن برای رفتن » این مستند 16 قسمتی که مهاجرت حیوانات را به تصویر می کشد در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

مجموعه مستندهای « مهاجرت های بزرگ » ، « دنیای شگفتی های استیون ها و کینز» و «جذابیت های مرگ بار» در دستور کار پخش شبکه مستند سیما در جشنواره تابستانه است .
به گزارش روابط عمومی سیما ، با پخش نخستین قسمت مجموعه « مهاجرت های بزرگ » با عنوان « زاده شدن برای رفتن » این مستند 16 قسمتی که مهاجرت حیوانات را به تصویر می کشد در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

نخستین قسمت مجموعه 6 قسمتی « جذابیت های مرگبار» نیز با عنوان « 200 مار در اتاق خواب من » از شبکه مستند سیما پخش شد. مستندهای خارجی « بزرگترین سد جهان» ، « گربه های آفریقایی» ، « غارنشینان هیمالیا» و « شاهکار خلقت» نیز علاقمندان به برنامه های مستند را در تعطیلات آخر هفته گذشته به پای تلویزیون کشاند.
 
سری جدید مجموعه برنامه « نردبان» با بخش های جدید و جذاب ، در کنداکتور پخش تابستانه شبکه مستند است. این برنامه آثار ارسالی مستندسازان « تازه کار» را پخش و نقد و بررسی می کند.

این مجموعه با بخش های جدید و ویژه مانند « برشی از یک مستند» ، « ساختار حقیقت» و « پله اول» مهمان مستندسازان تازه کار و مخاطبان خود خواهد بود. مجموعه « انارستان » نیز با نگاهی متفاوت و مردم شناسانه ، زیبایی های ایران را به تصویر می کشد . این مجموعه روایتگر آداب و رسوم و فرهنگ مختلف کشور خواهد بود.

مجموعه « انارستان» تفاوت ها و شباهت های نوع روابط اجتماعی و کسب و کار را در استان هایی چون خراسان ، گیلان ، جنوب سیستان و بلوچستان ، آذربایجان شرقی و غربی به تصویر می کشد.

بینندگان شبکه مستند جمعه گذشته مستندی با عنوان « زمزمه تخت سلیمان » را مشاهده کردند.
 
این برنامه به معرفی و بررسی اندیشه ها و باورهای مردمی درخصوص تخت گاه سلیمان واقع در منطقه تکاب از استان آذربایجان شرقی و سبک و نوع معماری و اشیاء پیدا شده در حفاری های باستان شناسی و ثبت تاریخی آن پرداخت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس