کد خبر 1310095
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
فواید معجزه آسای عرق کاسنی برای سالمندان

بیشتر سالمندان از دردهای مفصل، عضلانی و آرتروز رنج می‌برند. از دیگر خواص درمانی عرق کاسنی، بهبود و التیام بخشیدن به این دردهاست.

به گزارش مشرق،‌ بر اساس گفته کارشناس داروهای گیاهی، عصاره و عرق کاسنی در تصفیه خون و بهبود جریان خون رسانی موثر می باشد.

درمان یبوست

یبوست امری ناخوشایند است که بسیاری از افراد در سنین مختلف به خصوص سالمندی به آن دچار می‌شوند اما این بیماری، راه‌های درمان بسیاری دارد که یکی از آن‌ها مصرف عرق کاسنی است. شما می‌توانید برای بهبود در فرایند هضم و درمان یبوست افراد سالمند، از مخلوط عرق کاسنی و شاتره استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

خواص و ارزش غذایی گیاه «کاسنی قرمز»

بهبود درد مفاصل

بیشتر سالمندان از دردهای مفصل، عضلانی و آرتروز رنج می‌برند. از دیگر خواص درمانی عرق کاسنی، بهبود و التیام بخشیدن به این دردهاست.

درمان بیماری‌های کبد

هرچه عرق کاسنی تلخ‌تر باشد، در بهبود امراض کبدی موثرتر عمل می‌کند. ناگفته نماند که عرق کاسنی ادرارآور  است و باعث دفع سموم از بدن هم می‌شود.

سلامت پوست

مصرف عرق کاسنی باعث شادابی و طراوت پوست می شود و چین‌وچروک‌های پوست صورت افراد سالمند را تا حد قابل قبولی از بین می‌برد. همچنین در درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی مثل اگزما، آکنه و...  هم موثر است.

بیماری‌های قلبی

مصرف عرق کاسنی برای بهبود بیماری‌های قلبی در سالمندان که بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند، مفید است. در واقع مصرف عرق کاسنی می‌تواند از بروز سکته قلبی، سکته مغزی و بیماری‌های ناشی از آن جلوگیری کند.

توجه: این توصیه‌ها کلی بوده و بهتر است قبل از مصرف عرق کاسنی، با پزشک خود مشورت کنید.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس