رئیسی

افشاگری رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شریف: عده‌ای شبانه روز در تلاشند نرخ دلار را بالا ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • گشتاسپ IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    4 0
    اکثریت احزاب رقیب مخالفین شما و مجموعه دست اندرکاران و عوامل بازاری سبقت میگرن در بالا بردن قیمت ارز . عمواملی دارن نقش بازی میکنند تا بازار رو بیفت .خوی عده ای به گرانی حرام خواری حقه بازی سیری ناپذیر شده است
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    6 1
    نرخ دلار افزایش یافت تا شما بفهمید تئوری های اقتصادی احمقانه مربوط به نقدینگی و پایه پولی دروغ است. چرا که سه ماه است افزایش نقدینگی رخ نداده است. انصاقا از طالبان کمترید. آنها برای خرید و فروش دلار مجازات مرگ قرار دادند. به این ترتیب سقوط ارزش افغانی متوقف شد.
  • حسن IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    5 0
    لعنت به ذات پلیدشون که بامزدوری برای جهان سلطه بدنبال زمین زدن این نظام و انقلاب هستن ولی کور خوندن
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    3 0
    سید عزیز و دوست داشتنی، سید خدمتگذار واقعی مردم، اصلا چرا باید ارزش تومان تووی خیابان تعیین بشه؟ اونا ارزش دلار رو بالا نمیبرند. وجود این نوسانات برای دلار، تغییر ارزش دلار نیست، دلار در همه جهان ارزشش هیچ تغییر نمیکنه، بلکه این ارزش تومان که امضا شده توسط دولت است، هست که داره توسط دلال ها تعیین ارزش میشه و پایین آورده میشه، به جای اینکه دولت، خودش برای تومان تعیین ارزش کنه. دلال ها را از منصب تعیین ارزش تومان کنار بگذارید. لطفا. ممنون
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    2 0
    اظهارات رئیس جمهور کاملأ با واقعیات تطابق دارد. عده ای وطن فروش در داخل و خارج با بالا بردن تصنعی ارز سعی در القاء این دروغ دارند که تنها راه نجات اقتصاد ایران تسلیم شدن در برابر وقاحتهای بیشرمانه غرب است. در حالیکه واقعیت دقیقأ برعکس است و تنها با مقاومت در مقابل تجاوزات و زورگویی های غرب است که کشور و اقتصاد آن را می توان نجات داد. همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند اگر یک قدم عقب برویم غرب جنایت پیشه صد قدم جلو می آید. باید محکم ایستاد و امکانات کشور را با تلاش جوانان و مردم فعال کرد و به ثمر نشاند.
  • مهندس نفت IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    آقای رئیس جمهور فرض کنیم عده ای در تلاش هستند. بورس که دیگر زیردست خود دولت است. این دیگر چی؟ پس چرا دلار بالا میره ، بورس میاد پایین؟! اگر مدیران میانی صندوقهای بازنشستگی و بدنه بورس ، همان افرادی هستند که در دولت روحانی بودند چرا برکنارشان نمیکنید؟ ... قبول کنید بیش از نود درصد مدیران بدنه اقتصادی کشور و تاثیرگذاران بورس ، افرادی هستند که مرید روحانی بوده اند، تا پنج نسل دیگر هم پشتشان را بسته اند ، الان هم بجز توطئه برای کشور خاصیتی ندارن... اینا را برکنار نکنی ، دولت خودت ساقط میشه به پیر به پیغمبر .... همین آقای صالح آبادی فردی بود که در اوج شاخص بورس سال 92 مردم را تشویق به خرید سهام میکرد! و مزد خوش خدمتی خودش را از طیب نیا گرفت و رفت بانک توسعه صادرات... شما همینو کردی رئیس بانک مرکزی !!!! الانم وضعیت دلار را کنترل کرده !!! قبول کنید هرچی دارید میخورید از مدیران روحانی میخورید.
  • نام آشنا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    جناب رئیس جمهور : این افرادی که در خیابانهای کلانشهر ها مثلا در اصفهان در حد فاصل میدان سپاه تا نقش جهان دسته های اسکناس 100 دلاری تا نخورده در دست دارند و تعدادشان در این روزها 100 تا 150 نفر است برای چه کسی کار میکنند؟ این دلار های تانخورده از کجا میاید؟ اینها چگونه مالیات میدهند؟ بنده اگر مسئول بودم تمام اینها را جمع میکردم و به دورترین جزایر کشور ( ابو موسی - هنگام و.. ) اینها را برای همیشه تبعید میکردم . اینها چهره زشتی به شهر اصفهان داده اند. در کدام کشور به درد بخور شما چنین چیزی را سراغ دارید. مگر دادستان اسبق تهران نگفته بود که خرید و فروش ارز خارجی در سطح شهر جرم است؟
  • سینا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    الان ما کوتاه نیامدیم و گفتیم اول تحریو و دوم خذف اسرائیل و سوم مجازات امریکا در جهان انها مجبور هستند قبول کنند .و دلار هر چی بره بالا مهم نیست چون ما با نرخ کشورها کار میکنیم و ریال میدیم .اگر دلار و یورو وپوند و ارزها در کشور ممنوع شود و مانند کاغذ پاره شود حالا بشود میلیون تومان چه فرقی میکنه .چون مهم نیست .دولت ابتدا ارز را کلا بردارد و خرید و فروش را ممنوع کند .سپس این گرانی هم نیست .تحریم هم باشد ما که داریم پیشرفت میکنیم .مهم نیست .
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    همانوریکه آقای رئیسی فرمودند عده ای در تلاشندارز را بالا ببرند .بله من همواره گفته ای عده ای نمی توانند موفقیت این دولت مردمی و انقلابی را ببینند لذا در ارز توطئه چینی و در بازار ارز اخلال ایجاد می نمایند تا بتوانند به دولت ضربه بزنند و مردم را گله مند و ناراضی کنند لذا بایستی با استفاده از عوامل اطلاعاتی این نابکاران شناسائی و ریشه یابی شوند. در بورس هم این اتفاق ناگوارو حادثه درد ناک بعد از روی کار آمدن این دولت در حال وقوع است و افراد بازارگردان ها که از عناصر نفوذ دشمن هستند در بورس رخنه نموده و ضربات سنگینی به دولت و سرمایه مردم زدهاند بنظر میرسد دولت بایستی یک کار امنیتی و اطلاعاتی در بورس انجام بده تا خائنین را رسوا و این توطئه بدخواهان را خنثی کند . اگر دولت مسامحه نماید آسیب فراوانی در افکار عمومی خواهد دید . امید است دولت در بورس یک کارانقلابی و جهادی کند چرا که پنجاه میلیون سهامدار در حال حاضر از مریضی زیان فراوان رنج می برند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس