کد خبر 1309895
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
طرح قرنطینه هوشمند از چه تاریخی قابل اجراست؟

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا جزئیات طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید را در قالب اطلاعیه شماره دو صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره ۲ خود جزئیات طرح «مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر امید» را تشریح کرد.

بر اساس این اطلاعیه این طرح با عنوان «مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید» آغاز خواهد شد و هدف از اجرای آن «مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری کرونا از طریق تبادل اطلاعات بر خط در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزانه شهروندان و صیانت از سلامت آنان است.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح قرنطینه هوشمند در تهران

همچنین ارکان مدیریت هوشمند این طرح واکسیناسیون و انجام تست غربالگری و پیوند آنها به زندگی روزانه شهروندان با استفاده از سامانه مدیریت هوشمند بیماری است.

حوزه‌های مشمول این طرح نیز شامل؛ تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های حاکمیتی، دولتی، عمومی و خصوصی، دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران، واحدها و فعالیت‌های صنفی (تجاری، بازرگانی، خدماتی، تفریحی، رفاهی، تولیدی، صنعتی، کارگاهی، اقتصادی)، حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی شامل دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شامل نمازهای جمعه و جماعت، مراسم‌های دینی و ملی؛ تردد و حمل نقل شامل درون شهری، برون شهری، خودروهای شخصی.

طبق این اطلاعیه این طرح به صورت فازبندی که شامل دستگاه‌های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، واحدها و فعالیت‌های صنفی، حمل و نقل برون شهری و تردد خودروهای شهری آغاز خواهد شد.

زمان آغاز فاز مرحله اول این طرح یکشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ است، همچنین حدفاصل زمان فازبندی برای اجرای هر یک از مراحل پنجگانه یک هفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    2 0
    با اجرای این طرح تا 10 دوز واکسن نزنید ولتون نمیکنن یا میمیرید یا زنده میمونید که در صورت زنده موندن هم باید مثل یک برده زندگی کنید . آیا به این همهبگیر و ببند شک نمیکنید
  • مهدی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    2 0
    # نه به واکسن اجباری # نه به طرح محدودیت هوشمند سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس