کد خبر 1309295
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
محمد بن سلمان حاضر به دیدار با منصور هادی نیست

در ادامه تحقیرهای ائتلاف سعودی نسبت به «عبد ربه منصورهادی» رئیس جمهور مستعفی یمن، ولیعهد سعودی نیز حاضر به دیدار با وی نیست.

به گزارش مشرق به نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی درخواست «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن را برای دیدار با وی را رد کرد. به گفته برخی منابع، منصور هادی که در ریاض پایتخت عربستان اقامت دارد بارها درخواست دیدار با ولیعهد عربستان را داشته اما بن سلمان اعلام کرده به دلیل مشغله کاری حاضر به دیدار با وی نیست.

این منابع اعلام کردند که منصور هادی مجبور شد که از طریق «محمد الجابر» سفیر عربستان در یمن به بن سلمان پیامی بفرستد و سفیر قول داده که پیام را به دفتر ولیعهد عربستان منتقل کند اما بدون آنکه تاریخی را برای پاسخ به نامه مشخص کند.

منصور هادی که در سال ۲۰۱۵ با فرار به جنوب یمن درخواست حمله از سوی عربستان به یمن را داشت تصور می‌کرد که در نهایت می‌تواند بار دیگر به قدرت بازگردد. اما وی اکنون در عربستان به نوعی در حصر خانگی به سر می‌برد چرا که برخی منابع اعلام کرده‌اند که وی اجازه خروج از عربستان را ندارد و از سوی ریاض و ابوظبی بارها تحقیر شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس