کد خبر 1308946
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
شهرداری تهران نمایه

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران تا پایان دی‌ماه به شورای شهر ارسال خواهد شد.

به گزارش مشرق، لطف‌الله فروزنده در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با زمان ارسال لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران به شورای شهر تهران اظهار کرد: ما در این زمینه بر اساس زمان مقرر شده عمل خواهیم کرد و تا پایان دی ماه لایحه بودجه شهرداری به شورا ارسال خواهد شد.

بیشتربخوانید:

دولت به شهرداری‌ها کمک می‌کند؟

وی در ارتباط با میزان و رقم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران خاطرنشان کرد: میزان بودجه هنوز مشخص نیست و پس از تصویب اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰؛ میزان بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران نیز مشخص خواهد شد چرا که بودجه ۱۴۰۱ بر مبنای بودجه ۱۴۰۰ شهرداری بسته خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در ارتباط با برگزاری جلسات با کمیسیون‌های شورای شهر تهران در ارتباط با بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران تصریح کرد: تا زمانی که اصلاح بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به تصویب نرسد این جلسات برگزار نخواهد شد و بعد از تصویب اصلاحیه این جلسات نیز برگزار خواهد شد.

فروزنده در ارتباط با انتقاداتی که اعضای شورای شهر تهران نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۱ کشور داشته‌اند اشاره کرد و گفت: شهردار تهران در هیئت دولت و جلساتی که داشته است این موضوع را پیگیری کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس