تنها در خانه

این فیلم کلاسیک باعث شد که بازیگر نقش شخصیت اصلی داستان که یک کودک بازیگر ناشناس به نام مکالی کالکین بود، یک شبه به یکی از مشهورترین سلبریتی های جهان تبدیل شده و همبازی هایش نیز نقش های بیشتری داشته ب

به گزارش مشرق، هیچ کسی انتظار نداشت فیلمی در مورد درگیری یک پسربچه ۱۰ ساله با دو سارق نگون بخت و دست و پاچلفتی به یک موفقیت تجاری بزرگ و نماد تعطیلات کریسمس تبدیل شود اما سهم بزرگی از این موفقیت به خاطر بازیگرانی بود که بازی هایی بسیار فراموش نشدنی و بی نقص از خود ارائه دادند. فیلم تنها در خانه( Home Alone ) در سال ۱۹۹۰منتشر شد و علاوه بر فروش ۲۸۵ میلیون دلاری در کانادا و آمریکا، بیش از ۱۹۰ میلیون دلار دیگر نیز در کشورهای دیگر جهان بدست آورد در حالی که بودجه ساخت آن تنها ۱۸ میلیون دلار بود.

بازیگران فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» کجا هستند و چه می کنند؟

این فیلم کلاسیک باعث شد که بازیگر نقش شخصیت اصلی داستان که یک کودک بازیگر ناشناس به نام مکالی کالکین بود، یک شبه به یکی از مشهورترین سلبریتی های جهان تبدیل شده و همبازی هایش نیز نقش های بیشتری داشته باشند. موفقیت فیلم اورجینال Home Alone به ساخت یک دنباله دیگر با بازی مکالی کالکین و ۴ دنباله کمتر موفق دیگر با بازیگران دیگر در نقش اصلی منجر شد. اکنون بیش از ۳۰ سال پس از اکران فیلم اورجینال می خواهیم نگاهی به شرایط کنونی بازیگران آن بیندازیم.

بازیگران فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» کجا هستند و چه می کنند؟

مکالی کالکین

بعد از موفقیت باورنکردنی فیلم Home Alone، مکالی کالکین که آن زمان تنها ۱۰ سال سن داشت به یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود تبدیل شده و در فیلم های My Girl, The Good Son, The Pagemaster Richie Rich به ایفای نقش شخصیت اصلی داستان پرداخت. بعکالکین کمتر و کمتر در نقش های بزرگ دیده شد. در سال ۲۰۱۷ و پس از نامزد شدن با برندا سونگ از ستارگان زن دنیای دیزنی، بر سر زبان ها افتاد. این دو در آوریل ۲۰۲۱ صاحب پسربچه ای به نام داکوتا شدند. این بازیگر ۴۱ ساله به تازگی در تازه ترین فصل سریال American Horror Story دیده شده است.

بازیگران فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» کجا هستند و چه می کنند؟

کاترین اوهارا

این بازیگر کهنه کار تا قبل از بازی در فیلم تنها در خانه بازیگری ناشناخته نبود و در فیلم های متعددی از جمله بیتل جوس( Beetlejuice ) با بازی مایکل کیتون نقش آفرینی کرده بود. با این وجود بعد از بازی در این فیلم بود که نقش های زیادی را ایفا کرد، از جمله در فیلم های Wyatt Earp, Best in Show, Orange County و A Mighty Wind. تازه ترین نقش آفرینی عمده کاترین اوهارا، بازی در نقش مویرا رز در سریال Schitt’s Creek بوده است که جایزه امی برای بازی در نقش اول زن را برایش در پی داشت. این بازیگر ۶۷ ساله در سال ۱۹۹۲ با بو ولش ازدواج کرده و دو فرزند دارند.

بازیگران فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» کجا هستند و چه می کنند؟

جو پشی

پذیرفتن نقش کمدی هری در فیلم تنها در خانه برای جو پشی به عنوان یک بازیگر شناخته شده بسیار غیرمنتظره بود، به ویژه در شرایطی که او تنها دو ماه قبل در فیلم Goodfellas در نقش خشن و بیرحم تامی دویتو بازی کرده بود که جایزه اسکار را برایش در پی داشت. با این وجود، جو پشی بعد از موفقیت Home Alone بود که شانس خود در نقش های کمدی را با بازی در My Cousin Vinny, Lethal Weapon ۳ و دنباله Home Alone امتحان کرد تا بار دیگر به ریشه هایش در نقش های کازینویی بازگردد. پشی برای چند سال از سطح اول هالیوود دور شد و در سال ۲۰۱۹ بود که با فیلم The Irishman ساخته مارتین اسکورسیزی بازگشت، نقشی که نامزدی اسکار را برایش در پی داشت. جو پشی ۷۸ ساله از همسر سابقش کلودیا هارو یک فرزند دارد.

بازیگران فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» کجا هستند و چه می کنند؟

دانیل استرن

دانیل استرن رزومه هالیوودی بسیار طویلی دارد که شامل راوی بودن در سریال The Wonder Years تا سال ۱۹۹۳ است. بعد از Home Alone، استرن خود را در نقش های متعددی در سینما و تلویزیون دید که از آن میان می توان به Hey Arnold! Family Guy, Workaholics و Angie Tribeca اشاره کرد. اخیراً نیز او در شو تلویزیونی Saturday Night Live دیده شده است. دانیل ۶۴ ساله با همسرش لور ماتوس زندگی کرده و از او سه فرزند دارد.

بازیگران فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» کجا هستند و چه می کنند؟

کران کالکین

در حالی که کران به عنوان برادر کوچکتر مکالی کالکین اولین بازی اش را در فیلم Home Alone انجام داد، اما بعد از موفقیت این فیلم در نقش های قابل توجه دیگری مانند Father of the Bride و دنباله اش، he’s All That, The Cider House Rules و Iggy Goes Down نیز ایفای نقش کرد. کران اکنون یکی از بازیگران اصلی سریال محبوب Succession است که نامزدی چند جایزه تلویزیونی معتبر را برایش در پی داشته است. این بازیگر ۳۹ ساله اخیراً در شو تلویزیونی Saturday Night Live نیز دیده شده است.

بازیگران فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» کجا هستند و چه می کنند؟

جان هرد

جان هرد تا پیش از بازی در این فیلم کلاسیک در سال ۱۹۹۰ در فیلم های هالیوودی بسیاری بازی کرده بود اما این رزومه بعد از Home Alone طولانی تر شد. هرد بعد از این فیلم در فیلم های The Pelican Brief Snake Eyes, Pollock و البته سریال The Sopranos ایفای نقش کرد. متاسفانه، هرد در سال ۲۰۱۷ در سن ۷۱ سالگی و به دلیل سکته قلبی درگذشت. از او سه فرزند بر جای مانده است.

بازیگران فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» کجا هستند و چه می کنند؟

دوین رَتری

در حالی که به خاطر بازی در نقش باز در فیلم Home Alone شناخته می شود، دوین رتری در نقش های متعددی بازی کرده است، از The Prince and Me تا Hustlers. او همچنین در فیلم Home Sweet Home Alone که در سال جاری میلادی ساخته شده نیز نقش باز را تکرار کرده است.

بازیگران فیلم نوستالژیک «تنها در خانه» کجا هستند و چه می کنند؟

جان کَندی

این کمدین سرشناس پیش از بازی در فیلم تنها در هانه نیز برای خود نام و اعتباری داشت و در فیلم های شناخته شده ای مانند Little Shop of Horrors, Spaceballs و Planes, Trains & Automobiles بازی کرده بود. جان بعد از این کلاسیک شناخته شده در فیلم های دیگری نیز بازی کرد و آخرین نقش او در فیلم Canadian Bacon بود. کندی در سال ۱۹۹۴ در سن ۴۳ سالگی و بر اثر سکته قلبی درگذشت. از او دو فرزند به جای مانده که حاصل ازدواجش با رزماری مارگارت هوبور است.

منبع: روزیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 0
    ترامپ هم یک نقش فرعی در این فیلم داشت
  • delnia IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    3 0
    آخی چقدر پیر شدن 🥺🌹

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس