کد خبر 1308650
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
چشمی: داور باید شهامت پنالتی گرفتن داشته باشد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: این درست است که در این بازی موقعیت نداشتیم اما در همین وضعیت باید در دو هفته، ۶ امتیاز می‌گرفتیم. داور در دقیقه ۸۷ باید شهامت پنالتی گرفتن می‌داشت.

به گزارش مشرق، «روزبه چشمی» شنبه شب پس از پایان دیدار استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:‌ در دقیقه ۸۷ باید شهامت داشته باشید و پنالتی بگیرید، چه برای ما باشد و چه برای پرسپولیس؛ نتیجه بازی عوض شده است. 

وی ادامه داد: دربی قشنگی نبود و نه ما خوب بازی کردیم نه آن‌ها. من هم از هواداران معذرت‌خواهی کردم اما در همین دربی که خوب بازی نکردیم، می‌توانستیم با یک گل برنده شویم. در بازی آبادان آن همه گل نزدیم و نتیجه آن را قبول داریم اما در این بازی باید داور پنالتی می‌گرفت. مگر چنین چیزی ممکن است؟ این بازی یک پنالتی سوخت و بازی قبلی هم همینطور و ۶ امتیاز از دست ما رفت. اگر این امتیازات را می گرفتیم الان کجای جدول بودیم؟ نمی‌توان فقط به کیفیت بازی ایراد گرفت.

مدافع استقلال اضافه کرد: در روز بد هم می‌توانستیم برنده باشیم. مگر می‌شود هر هفته این اتفاق رخ دهد؟ من تصمیم گرفته بودم در این خصوص صحبت نکنم اما مگر ممکن است هر هفته از داروی متضرر شویم؟

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در نود و هفتمین شهرآورد پایتخت عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    4 8
    داور شهامت خیلی چیزا رونداشت! مثلاً وقتی چشمی پاهای عالیشاه و زد و بازیکن دیگتونم جلوشو سدکرد و حتی داور دیگه هم گفت خطا برا پرسپولیسه ولی کارت زرد چشمی و داد به عالیشاه و ضربه آزادم هیچی شد و طرف دیگه ی زمین همین بلا سر امیری اومد ولی شما فقط چیزی و می بینید که بنفعتونه!
  • رضا IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    3 2
    اگر شهامت داشته باشد پس دستور از بالا چه می شود؟ خوب نیست آقا موعود شرمنده بابا حمید شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس