به گزارش مشرق، علیرضا تقوی‌نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: در حالی که مردم فلسطینی کرانه غربی رود اردن به علت توافقات مسئولان تشکیلات خودگران با دولت اسرائیل از داشتن حداقل سلاح برای مبارزه محروم اند، گروههای مقاومت در نوار غزه اینگونه در جلوی چشمان ارتش اسرائیل راکت های سنگین را آزمایش می کنند.

 دیروز گروه حماس یک راکت سنگین در مرز نوار غزه با اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به سمت دریا شلیک کرد و جالب اینجاست که ارتش صهیونیست کاملا بر این آزمایش اشراف داشت و تانک مراکاوای اسرائیلی نیز در چند صدمتری نقطه پرتاب این سلاح قدرتمند دیده می شود.

اما چرا ارتش اسرائیل جرات نکرد در واکنش به این تهدید آشکار که در چند کیلومتری محل سکونت شهروندان یهودی انجام پذیرفت واکنشی نشان دهد ؟ پاسخ این سوال ساده است ؛ معادله بازدارندگی و توازن وحشتی که گروههای فلسطینی بوسیله راکت های خود ایجاد کرده اند ، صهیونیست ها را از هرگونه رفتار خصمانه ای باز داشت.

این سلاح ها عمدتا با کمک های ایران به دست مبارزان فلسطینی در نوار غزه رسیده و باید اذعان کرد که تسلیحات ایرانی در حجم وسیع در نزدیکترین نقطه به صهیونیست ها مستقر شده و آماده شلیک است.

علت سکوت ارتش اسرائیل در برابر تهدید آشکار مقاومت چیست؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • تبریزی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    1 1
    دوران بزن درو تمام شده، اندکی صبر صحر نزدیک است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس