کد خبر 1307279
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
کشف ۶۶ قبضه سلاح از ۲ باند قاچاق

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف ۶۶ قبضه سلاح از دو باند قاچاق خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اعلام خبر انهدام دو باند قاچاق سلاح، در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اقدامات کنترلی و اطلاعاتی مؤثر در ارتفاعات کوهستانی منطقه، موفق به کشف و انهدام باند قاچاق سلاح شکاری شدند.

بیشتر بخوانید

فروشنده سلاح قاچاقچی دارو هم بود

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود: در این عملیات قاچاقچیان با دیدن سرعت عمل مرزبانان با استفاده از تاریکی شب و جغرافیای کوهستانی منطقه از محل متواری شدند و مرزبانان در پاک‌سازی از محل موفق شدند، ۵۵ قبضه سلاح شکاری را کشف کنند.

وی به عملیات موفقیت‌آمیز دیگری در مرزهای استان خوزستان اشاره و بیان کرد: مرزبانان در عملیاتی منسجم موفق شدند ضمن دستگیری یک قاچاقچی، ۱۱ قبضه سلاح کلت کمری را به همراه مقادیر زیادی مهمات جنگی مربوطه کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امنیت مردم در کشور از مهم‌ترین دغدغه‌های مرزداران جمهوری اسلامی ایران است و مرزداران این فرماندهی در سخت‌ترین شرایط خدمتی و به دور از خانواده‌های خود همه توان خود را به کار می‌گیرند تا این امنیت را به مردم عزیز کشورمان هدیه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    درود
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    یعنی تانک هم بخای توی بازار قاچاق پیدا میشه
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    نظارت کمی صورت میگیره/ فقط در اغتشاشات داخلی می فهمیم که چقدر بی خبر بودیم و چقدر سلاح و مهمات عجیب و غریب به کشور و شهرها قاچاق شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس