کد خبر 1307278
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
فعالیت‌های ورزشی انفرادی و گروهی ممنوع شد

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به تشدید آلودگی هوا گفت: فعالیت همه مراکز آموزشی پایتخت از جمله مدارس و دانشگاه‌ها امروز (چهارشنبه) غیرحضوری است.

به گزارش مشرق، عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت در مورد مصوبات این جلسه اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا در روز چهارشنبه مصوب شد فعالیت کلیه مراکز آموزشی غیرحضوری شود و همچنین انجام همه فعالیت‌های ورزشی چه انفرادی و گروهی نیز برای فردا ممنوع است.

وی افزود: تعطیلی موقت واحدهای صنعتی آلاینده از جمله کارخانجات شن و ماسه، کنترل دقیق خودروهای بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه خودروهای گازوئیلی از جمله کامیون و جرثقیل و همچنین جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی از دیگر مصوبات جلسه دیشب در استانداری تهران بود.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: همچنین مقرر شد با توجه به تشدید آلودگی هوا با مرخصی مادران کارمند دارای کودک نیز موافقت شود.

ملکی سپس گفت: جلوگیری از روشن بودن اتوبوس و مینی بوس‌ها در پایانه‌ها و همچنین جلوگیری از سوزاندن زباله و استفاده نکردن از گاز مایع در واحدهای صنعتی از دیگر مصوبات این جلسه بود و قرار شد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آمبولانس‌های مرکز اورژانس در میادین اصلی و پرازدحام پایتخت مستقر شود.

وی با بیان اینکه این مصوبات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری قابل اجراست؛ گفت: طبق پیش بینی هواشناسی در روزهای جمعه و شنبه شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود، اما از روز یکشنبه هفته آینده بار دیگر شاهد افزایش آلودگی خواهیم بود و در صورت تشدید آلودگی هوا کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس