خیز مراکش برای تولید پهپاد با فناوری اسرائیل

منابع خبری عبری از آمادگی مراکش برای ساخت پهپاد در این کشور با فناوری‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، سایت عبری زبان "i۲۴" اعلام کرد که مراکش درحال آماده شدن برای ایجاد دو واحد تولید پهپاد در این کشور با فناوری‌های نظامی رژیم صهیونیستی است.

طبق این گزارش، احتمال داده می‌شود که واحد نخست در شمال و واحد دوم نیز در جنوب مراکش ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:

توافقات اسرائیل و مراکش خنجر به پشت قدس است

این رسانه در ادامه گزارش داد که طی ماه‌های آینده یک کمیته مراکشی - اسرائیلی با در نظر گرفتن مناطقی که از زیرساخت‌های لازم برای میزبانی این پروژه برخوردار هستند، مانند بنادر و فرودگاه‌ها و همچنین با در نظر گرفتن جنبه امنیتی مأمور بررسی این طرح خواهد شد.

این طرح پس از آن مطرح شده است که در چارچوب سفر اخیر بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی به مراکش دو تفاهم نامه همکاری دفاعی و نظامی میان طرفین به امضا رسید.

وزارت جنگ این رژیم نیز اعلام کرده بود، یادداشت تفاهم امضا شده چارچوبی مستحکم و رسمی در روابط نظامی دو طرف ایجاد کرده و به منزله اساس هر گونه همکاری در آینده خواهد بود به طوریکه بخش‌های نظامی دو طرف از همکاری بیشتری در زمینه‌های اطلاعات نظامی و همکاری صنایع نظامی و آموزش نظامی بهره مند خواهند شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید مرتضی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 1
    برای مقابل با پهپادها در اینده شاید از لبزرو.. استفاده شه اما مشکلات زیادی دارن، بهتریندفاع در مقابل پهپادها توپهای ضد هوایی با دید اپتیکی وموشکهای کوتاه برده، امااینها به دلیل سر جنگی کوچیک درصد شقوط پهپادرو میاره پایین بهترین روش برای این کار هیت تو کیل زدن سر جنگی اون پهپاد یا موشک کروزه که مستقیم منفجر شه با سر جنگی خود موشک واین برای توپها وموشکها نیاز به کامپیوتر قدرتمندی دارن که خوب محاسبه کنن وجنگ رو مدیریت کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس