کد خبر 1306510
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
کارشناسی داوری پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان

یک کارشناس داوری معتقد است کوپال ناظمی قضاوت خوبی را در دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان داشته است.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص داوری کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان که با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه شد، تصریح کرد: ناظمی قضاوت خوبی داشت و دوندگی او باعث شد تا در صحنه‌ها نزدیک باشد و تصمیمات درستی را در این خصوص بگیرد.

وی ادامه داد: این دیدار ۳ صحنه در نیمه نخست داشت. در دقیقه ۲۹ توپ به دست مدافع نفت مسجدسلیمان برخورد کرد اما خطایی نبود و داور به درستی ادامه بازی تشخیص داد. در دقیقه ۳۶، توپ به بازوی ترابی در محوطه جریمه پرسپولیس برخورد کرد که آن هم خطایی نبود زیرا فضایی اشغال نشده بود.

سلیمانی اضافه کرد: در دقیقه ۲+۴۵ عبدی با مدافع حریف روی خط محوطه نفت مسجدسلیمان برخوردی را داشتند اما این نوع برخوردها به خصوص روی هوا طبیعی است و خطایی وجود نداشت. در نیمه دوم آفساید مهاجم پرسپولیس در تک به تک با دروازه‌بان حریف اعلام شد که آن هم درست بود و اشتباهی از سوی تیم داوری رخ نداد.

به گزارش مشرق، نوید مظفری نیز در گفت و گو با فارس در خصوص داوری اظهار داشت: قضاوت خوبی بود و یک صحنه بیشتر نداشت. تصمیمات داور درست بود.

کارشناس داوری در پاسخ به این که تکل بازیکن نفت مسجد سلیمان که به منظور قطع پاس بود و بازیکنان پرسپولیس معترض شدند که خطا هند و پنالتی اتفاق افتاده ولی داور دستور ادامه بازی داد، گفت: دست وقتی روی زمین می آید به عنوان تکیه گاه است و طبق قوانین فوتبال خطایی صورت نگرفته است.

مظفری در خصوص صحنه ای که  توپ به بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باعث اعتراض بازیکنان نفت مسجد سلیمان شد، هند بود یا خیر گفت: من چنین صحنه ای ندیدم.

وی در مورد صحنه برخورد مدافع نفت با مهدی عبدی که برای تصاحب توپ به آسمان پریدند، گفت: در این صحنه حق با داور است و شبیه سازی بود. ادامه بازی تصمیم درستی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس