کد خبر 1306252
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: دست و پا زدن جریان معارض انقلاب برای بحران سازی هیچ عجیب نیست. غرب و پادوهای آنها می‌دانند که اگر الفت و همت پدید آمده میان سه قوه، شش ماه تا یک سال مجال پیدا کند، می‌تواند افق‌های روشنی از موفقیت در چیرگی بر مشکلات ‌ترسیم کند.

تصور کنید دولت و مجلس و دستگاه قضایی و سایر نهادها درگیر حواشی نشوند و تمرکز آنها - مثلا با برخی اغتشاش‌آفرینی‌ها یا اختلافات سیاسی - به هم نخورد. در این صورت طبیعی است که موانع تولید و صادرات برطرف گردد، چتر دیپلماسی اقتصادی گشوده شود، صادرات نفتی و غیرنفتی رونق یابد و ایران تدریجا وارد فاز گسترش سرمایه‌گذاری (داخلی و خارجی) برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌ها شود. با این روند، یک سال دیگر هیچ پشمی ‌به کلاه آمریکا نمی‌ماند. بنابراین دشمن به دست و پا افتاده و جریان تحریف و تروریسم تبلیغاتی را به صف کرده است

رهبر انقلاب 10 مرداد 99 به درستی فرمودند: «من به شما بگویم که اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد؛ زیرا که عرصه، عرصه‌ جنگ اراده‌هاست؛ وقتی جریان تحریف شکست خورد و اراده‌ ملّت ایران همچنان قوی و مستحکم باقی ماند، قطعاً بر اراده‌ دشمن فائق می‌آید و پیروز خواهد شد».

کوتاهی در مبارزه هوشمندانه و قاطع با شبکه مزدور تحریفگر، جمع کردن بساط تحریم را با وجود امکانات موجود به تاخیر انداخته است. این همان بیان الهی درباره منافقین و مرجفون است. «مرجفون» کسانی هستند که با شایعه‌سازی، انتشار اخبار بی‌پایه و ایجاد ‌ترس و اضطراب، جامعه را در برابر دشمن دچار تزلزل می‌کنند.

خداوند در سوره احزاب با لحنی قاطع و تهدیدآمیز فرمود: «لَئِن لَم یَنتَهِ المُنافِقونَ وَالَّذینَ فی قُلوبِهِم مَرَضٌ وَالمُرجِفونَ فِی المَدینَهًْ لَنُغرِیَنَّکَ بِهِم ثُمَّ لا یُجاوِرونَکَ فیها إِلّا قَلیلًا. مَلْعُونِینَ أَیْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِیلًا.

اگر منافقان و بیماردلان و آنها که با تبلیغات سوء در مدینه دل‌ها را خالی می‌کنند، دست از کار خود برندارند، تو را بر ضدّ آنها برمی‌انگیزیم، پس جز مدّت کوتاهی نمی‌توانند در جوار تو در این شهر بمانند. آنها لعنت‌شدگانند. باید هرجا یافت شدند، گرفته و به سختی کشته شوند».

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    8 0
    تحریف کار اصلی غرب دوستان و مزدوران غرب است. منطق ندارن مجبور شدن با دروغ و تحریف، سعی کنند مردممون رو فریب بدهند
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    7 0
    اگه تهاجم رسانه ای اثر نداشت آمریکا میلیاردها دلار صرف راه اندازی 300 شبکه ماهواره ای ضد ایرانی نمی کرد. یا "بن سلاخ" _سلاخ قاشقچی_ دهها میلیون دلار صرف اینترآشغال نمی کرد. شعور افراد یکسان نیست. خیلی ها حرف شبکه های ماهواره ای دشمن را باور می کنن.
  • EXtremist IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    4 0
    این کارشون نشر اکاذیب و ضد امنیت ملیه اگه برخورد نشه زهرشون رو بالاخره یه جایی میریزند... بعید میدونم برخورد بشه چون هر کسی به یه جایی وصله متاسفانه و امنیت ملی هم بساط کاسبی یه عده ای (میتونی این بخش رو سانسور کنی)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس