کد خبر 1306235
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
مواد مخدر

فرمانده انتظامی پایتخت از کشف ۲ تن و ۶۷۰ کیلو مواد مخدر در چهاردهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه چهاردهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر و پایگاهای ۱۱گانه این پلیس در چهاردهمین مرحله از طرح ظفر، دو تن و ۶۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و پنج باند بزرگ قاچاق مواد مخدر نیز شناسایی و منهدم شدند.

بیشتر بخوانید

کشف ۱۳ کیلو ماده مخدر گل حین معامله

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه در این مرحله از طرح ظفر ۸۵ قاچاقچی عمده دستگیر شدند به رصد فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: بیش از ۶۰ تارنما که اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می کردند شناسایی و مسدود شده و ۴۲ کیلو موادمخدر از ادمین‌های این تارنماها  کشف شد؛ همچنین هفت سرشبکه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: در این طرح ۶۶ دستگاه خودرو کشف و شش باب منزل که محل فروش مواد مخدر بود، شناسایی و پلمب شدند.

کشف۲۶۷۰ کیلو مواد مخدر در طرح ظفر۱۴

سردار رحیمی اعلام کرد: در چهاردهمین مرحله از اجرای طرح ظفر، ۱۵ نفر از اراذل و اوباشی که علاوه بر اوباشگری اقدام  به فروش مواد مخدر می‌کردند نیز دستگیر و ۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از آنها کشف و ضبط شد؛ همچنین هزار و ۱۶۶ خرده فروش مواد مواد مخدر در این طرح دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته بالغ بر یک تن شیشه در تهران کشف شده و جوانان بین ۱۸ تا ۲۵ سال بیشترین مصرف شیشه را دارند گفت: از زمانی که طبق قانون اعدام قاچاقچیان برداشته شده است، قاچاقچیان جریح‌تر شدند؛ چراکه میزان هزینه‌ای که مجرمین به خصوص قاچاقچیان باید بپردازند بسیار ناچیز است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس