کد خبر 1306227
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
انهدام پنج پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی، در جریان پاسخ موشکی مقاومت فلسطین/ فرار مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها از ترس مقاومت فلسطین

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: تنها راه نجات فلسطین، مقاومت در برابر همه فشارها و توطئه‌هاست و امیدواریم که هر چه زودتر گشایش و آزادی برای مردم فلسطین ایجاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تنها راه نجات فلسطین مقاومت است؛ مردم فلسطین به هیچ‌وجه نباید فریب وعده‌های صهیونیست‌ها را بخورند و باید به ایستادگی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز دادگاه اسرائیل برای تخریب منازل فلسطینیان

وی افزود: تاکنون برخی از سران فلسطین فریب توطئه‌های رژیم صهیونسیتی را خوردند و چندین مرحله فریب آنان عملیاتی شده است. البته برای سران فلسطین به سرعت مشخص شد که رژیم صهیونیستی خیانت کرده و دروغ گفته است و به وعده‌هایش پایبند نیست.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطر نشان کرد: اگر فریب مقامات رژیم صهیونیستی کارساز شود، شرایط سخت و بحرانی برای مردم فلسطین به وجود خواهد آمد. البته مردم مقاوم فلسطین به خوبی متوجه این مسئله هستند و می‌دانند که باید به ایستادگی و مقاومت خود در برابر صهیونیست‌ها ادامه دهند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: تنها راه نجات فلسطین، مقاومت در برابر همه فشارها و توطئه‌هاست و امیدواریم که هر چه زودتر گشایش و آزادی برای مردم فلسطین ایجاد خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس