کد خبر 1306489
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیداری ملت اینفوگرافی درباره اشغال‌گری اسرائیل را منتشر کرد.

٧٠ سال اشغالگری اسرائیل به روایت تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسین IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    6 1
    به این میگن سرطان
    • iran IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      1 0
      دقیقا" همچون غده سرطانی بدخیم ! اگر این غده و تومور بدخیم سرطانی از منطقه جراحی نشود منطقه هرگز روی آرامش به خود نخواهد دید ، تمام جنگ ها تمام شورش ها، تمام گروه های تروریستی وتجزیه طلب منطقه، تمامی ترورها خرابکاری ها ، اختشاش های منطقه از همین نقطه غده سرطانی ( اسرائیل ) سرچشمه گرفته و می‌گیرد ...
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    4 0
    باید کشور هابی که مرز دارند باهاش قوی بشن . دست رو دست نزارن بعد فلسطین نوبت اونا میشه . البته فلسطین از قلب ما هرگز خارج نخواهد شد و نباید گذاشت یاد فلسطین از بین برود .
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      بطور نمونه مصر که با ژنرال عبدالفتاح سی‌سی تحت کنترل خودشون ، لبنان حزب الله و مقاومت جانانه در برابر شون ایستادگی کردند ولی جریان حریری و .. جریان نفوذی لبنان همگام و همراه با اسرائیل هستند، سوریه هم که چند سال درگیر جنگ داخلی و جنگ های منطقه ای کردند و تضعیف شده !!! کشورهای عربی هم یا سکوت کردند یا همچون امارات و بحرین و عربستان و.. در کنار اسرائیل هستند !!!
  • خلیج پارس iran IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 1
    لازم به ذکر است که جهودهای اشغالگر قدس به آن چیزی که تا کنون از قدس و فلسطین اشغال کرده اند راضی و خشنود نیستند و رویای تخیلی و مضحک حکومت نیل تا فرات یهود را در سر دارند !!! یعنی کل منطقه !!! تولید گروه های تروریستی و تکفیری، تولید بهار عربی، تجزیه کشورهای منطقه، جنگ های منطقه همچون لیبی و عراق سوریه و اختشاش و بی ثبات کردن لبنان و دیگر کشورهای منطقه تماما" برنامه و طرح ها و توطئه های یهود بین المللی حاکم بر غرب و رژیم صهیونیستی اسرائیل به همین منظور هستند ایجاد جنگ های داخلی در این کشورها و تضعیف و نهایتا" تجزیه این کشورها به کشورک های کوچک قومی و طایفه ای فرقه ای ضعیف تحت کنترل یهود و اسرائیل !!! آدولف هیتلر هشتاد سال پیش متوجه نقش مخرب و، ویرانگر این قوم نفرین شده خداوند در سطح جهان شده بود ..... ولی افسوس که شیاطین آن روزگاران جهان جوزف استالین دیکتاتور و خونخوار و جنایتکار شوروی، چرچیل استعمار پیر بریتانیا، انگل استان، روزولت آمریکا و .... دیگر شیاطین زمانه در کنار یهودیان افراطی صهیونیست ها ایستادند و متحد شدن و منجر به شکست آدولف هیتلر آلمان نازی شدند ، از آن روزگاران تا امروز جهان غرب و تمام ازمان ها و نهادهای به اصلاح بین المللی تحت کنترل و سیطره این قوم مخرب و، ویرانگر افتاده ... م میهنان گرامی تاریخ مطالعه کنید برای هر ایرانی واجب و ضروری است مطالعه تاریخ ! تاریخ چراغ راه آیندگان است ..
    • تبریزی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      البته تخیل نیل تا فراتشون شده دور خود دیوار کشیدن!!!! تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، وسعت سرزمینی رو چند برابر کردن اما بعد از آن افول و شکستهاشون شروع شد تا رسیدن به ساخت دیوار دور خودشون!!!!! تا قدس رسیدن، یک یا حسبن دیگر
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    ان شاالله یک روز همه اش فلسطینی خالص و بدون حضور جنایتکار خواهد شد. خیلی دور نیست. حداکثر 25 سال و البته چند سالش هم گذشته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس