کد خبر 1306174
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
استرداد متهمان به قتل به کشور

مرد شرور که به‌ دنبال یک کینه قدیمی با ایجاد رعب و وحشت در خیابان پسر جوانی را به قتل رسانده بود بزودی پای میز محاکمه می رود.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از خرداد سال گذشته با اعلام گزارش یک درگیری در خیابان شمیران نو آغاز شد. در این درگیری پسر ۳۹ ساله‌ای به ‌نام سینا زخمی شد و ساعاتی بعد در بیمارستان جان باخت.

پس از آن پلیس شناسایی عامل قتل را در دستور کار قرار داد و با تحقیقات میدانی ۲ روز بعد از این جنایت، شهرام یکی از عاملان قتل شناسایی و بازداشت شد و با اطلاعاتی که وی در اختیار مأموران گذاشت ۷ متهم دیگر پرونده دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

محاکمه عاملان قتل در کمپ وحشت

پس از آن مأموران فیلم دوربین مداربسته خیابان را مورد بازبینی قرار دادند و مشخص شد شهرام پس از پاشیدن اسپری اشک‌آور به‌صورت سینا با عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در محله او را کشته است.

در ادامه شهرام مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد و گفت: درگیری من و سینا به چهار سال قبل برمی‌گردد ،زمانی که او با دوستانش من را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

از آن به بعد به خاطر کینه‌ای که داشتم دنبال فرصت بودم تا کارش را تلافی کنم. آخرین‌بار برایم پیامک تهدیدآمیز فرستاد و من به همراه دوستانم به سراغش رفتیم و با او درگیر شدیم.

او با شمشیر ضربه‌ای به دستم زد و من اسپری اشک آور را به صورتش پاشیدم. وقتی که روی زمین افتاده بود چند ضربه به سینه و پهلویش زدم، سپس از تهران فرار کردم اما دو روز بعد بازداشت شدم.

پس از اعترافات متهم، همدستان وی یک به یک بازجویی شدند، اما آنها ادعا کردند که ضربه‌ای به مقتول نزده‌اند.به این ترتیب از آنجا که شهرام با اتهام محاربه نیز روبه‌رو بود پرونده وی به دادگاه عمومی و انقلاب تهران رفت، اما قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده وی را از اتهام محاربه تبرئه کردند.

با این حال از آنجا که وی مرتکب قتل عمد شده بود پرونده‌اش به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا با توجه به درخواست خانواده قربانی برای قصاص متهم ،وی بزودی پای میز محاکمه از خود دفاع کند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    23 4
    پسر ۳۹ ساله نشنیده بودیم که تو گزارش شما شنیدیم
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      13 1
      ازدواج نکنند میشه این جوری پسر آخرشم کشته میشه
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      7 3
      به چی گیر میدن مردم! خوب پسر بوده دیگه
    • رضا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      4 0
      پسر 80 ساله هم داریم دوست عزیز
  • حیدر صالح IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 1
    دیه ضرب و شتم چهار سال پیش از قتل کم بشود ما بقیه مجازات شود
  • RU ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    از اونجایی که اسپری اشک آور ذاتا سلاح کشنده نیست. ولی طرف رو در این مورد کشته باید قتل غیر عمد حساب بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس