کد خبر 1305969
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
دستگیری ۵ مرد شیطان صفت/دختر جوان باداروی خواب آور بی هوش شده بود

دعوای دو مغازه دار بر سر جای بار در بازار تره‌بار تهران به حادثه آدم‌ربایی منجر شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل مردی به مأموران پلیس تهران خبر داد که کارگرش از سوی هشت مرد خشن ربوده شده است. او گفت: من صاحب یک مغازه در میدان تره‌بار تهران هستم. امروز مثل همیشه مشغول کار بودم که یک خودروی پژو۴۰۵ توقف کرد. بعد از آن هشت مرد خشن با چوب و قمه پیاده شدند و یکی از کارگرانم را به شدت مضروب کردند. سپس او را به داخل صندوق عقب ماشین انداخته و به سرعت از محل فرار کردند. شاکی گفت: یکی از مردان خشن صاحب مغازه همسایه‌ام است که درخواست کمک دارم.

تحقیقات کارآگاهان اداره‌یازدهم پلیس‌آگاهی تهران در این باره به جریان افتاده بود که شاکی به پلیس خبر داد کارگرش موفق به فرار از دست آدم‌ربایان شده است.

کارگر جوان وقتی در این باره تحقیق شد، گفت: وقتی آدم‌ربایان من را داخل صندوق عقب انداخته و از محل دور شدند با لگد بارها به در صندوق زدم و موفق شدم در را باز کنم و در حالی که خودرو در حال حرکت بود در فرصت مناسب خودم را بیرون انداخته و فرار کنم. او در شرح حادثه هم گفت: من از مدت‌ها قبل بر سر چیدن بار مقابل در مغازه با همسایه اختلاف داشتیم. یک روز صاحب مغازه همسایه با برادرم سر این موضوع مشاجره کرده و زمانی که مشاجره‌شان بالا گرفت برادرم او را هل داد که روی زمین افتاد. به هر حال آن روز همه چیز تمام شد تا این که ساعتی قبل مرد همسایه و دوستانش من را به شدت کتک زده و ربودند و در حالی که با برادرم اختلاف داشتند و من اصلاً در ماجرا درگیر نبودم که شکایت دارم.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات مرد همسایه هم مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت که از ماجرای کتک خوردن کارگر همسایه‌اش خبر ندارد. در شاخه دیگری از بررسی‌ها دوربین‌های مداربسته بررسی و مشخص شدکه مرد همسایه هم در جریان حادثه حضور و نقش داشته‌است. او وقتی با تصاویر دوربین مداربسته مواجه شد چاره‌ای جز اعتراف نداشت. وی گفت: من کینه کارگر همسایه را به دل گرفتم و می‌خواستم او را تنبیه کنم. با چند نفر از دوستانم در این باره حرف زدم، اما آن‌ها به اشتباه برادرش را کتک زدند.

بعد از اعتراف متهم بود که به دستور قاضی دشتبان، بازپرس ویژه دادسرای امور جنایی تحقیقات برای بازداشت متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • كفشنده IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 1
    اعدام كنید كه تكرار نشه. آدم ربایی شوخی بردار نیست. چون حبس ابدم كه بدن طرف بعد 5 سال میاد بیرون.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    همه شان زندان سنگین بدون رحم کردن . چون اینا معلومه هنوز باد به کله دارند و قدرت نمای و رد شدن از قانون باید جلویشان محکم ایستاد .. همسایه 10 سال زندان . نفرات استخدامی هرکدام به 5 سال زندان و پس از زندان تبعید به جایی مثل مناطق کرد نشین و یا لرنشین تا آنجا باد کلشان را خالی و به مرکز برگردانده شوند.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    درزمانهای قبل سگهاگربه رامیگرفتنندولی حالاآدم آدمربایی میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس