تساوی ارزشمند منچستریونایتد در استمفوردبریج؛ چلسی همچنان در صدر

دیدار تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۰ در استمفوردبریج برگزار شد و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

تیم چلسی در این دیدار بازی را به طور کامل در اختیار داشت اما در نیمه نخست نتوانست کاری از پیش ببرد. در نیمه دوم نیز در حالی که چلسی با اکثر نفرات خود در زمین منچستر حضور داشت، بازگشت توپ به زمین چلسی و اشتباه مرگبار جورجینیو باعث شد تا جیدون سانچو و یک مهاجم دیگر در موقعیت دو به تک با دروازه بان قرار گیرد و دروازه آبی های لندن را در دقیقه ۵۰ باز کند. 

در ادامه شاگردان توماس توخل فشار خود را به دروازه شیاطین سرخ بیشتر کردند و توانستند یک ضربه پنالتی بدست آورند. جورجینیو توانست با گل کردن پنالتی، اشتباه خود را جبران کند. حملات بسیار زیاد چلسی و برتری مطلق آن ها در زمین در نهایت باعث نشد تا این تیم منچستر را از پیش رو بردارد و در پایان بازی با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. 

تساوی ارزشمند منچستریونایتد در استمفوردبریج؛ چلسی همچنان در صدر

کریستیانو رونالدو در این دیدار از ابتدا در ترکیب منچستر حضور نداشت و از دقیقه ۶۴ به جای سانچو به میدان آمد. 

چلسی در این بازی ۲۴ شوت به سمت دروازه میهمان خود زد که ۶ توپ آن در چارچوب بود. منچستر نیز در این بازی تنها ۳ شوت به سمت دروازه آبی های لندن زد که دو توپ داخل چارچوب بود. 

با این تساوی چلسی ۳۰ امتیازی شد و با یک امتیاز فاصله نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار گرفت. منچستری ها نیز با ۱۸ امتیاز در رده هشتم قرار گرفتند. 

نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است: 

برنت‌فورد ۱ - ۰ اورتون

لسترسیتی ۴ - ۲ واتفورد

منچسترسیتی ۲ - ۱ وستهام

برنلی - تاتنهام (به تعویق افتاد)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس